سلام دوستان من نامزدم مرداد ماه رابطه داشتم بعدش هرماه سروقت پریود شدم و ازامایشم منفی بود برای اولین بار پریودم 4روز عقب افتاده خیلی نگرانم که نکنه چیزی شده کلی زعفرونو چیزایی که بقیه گفتن خوردمو اثر نداشته ولی دلدرد دارم میگیره ول میکنه بنظرتون چیکار کنم البته خیلیم این ماه استرس داشتم و با حال بد گذشت
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
عزیزم شما که تاپیکات همه ترس از بارداریه چرا تو عقد رابطه دارین؟؟؟ و اگه میگین زن و شوهرین و ...
اخه جواب درستی نمیگیرم😂ما کلا یکبار رابطه داشتیم اونم بدون دخول اونم اینطور شد.. البته الان ترس بارداری ندارم ترس از چیزی دیگه دارم که نکنه طوری شده باشم😂