1400416 مدیر استارتر عضویت: 1401/02/13 تعداد پست: 659 عنوان دوستان یه چیزی؟؟؟؟ 98 بازدید | 5 پست راسته وازلین واسه بلند شدن پلک ها خوبه؟عوارض نداره؟ 1401/08/22 | 13:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوسیسکالباس۲ عضویت: 1401/08/21 تعداد پست: 15475 بلند شدن مژه😐 خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116824 ب خدا توعمرم نشنیدم پلک بلند شاون مژس 😂😂😂😂😂 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
hana_zrb عضویت: 1401/05/11 تعداد پست: 481 نه اصلا خوب نیست ، وازلین ترکیبات نفتی داره ، به جاش از سرم تقویت مژه استفاده کنین
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116824 ولی درسته وراسته من خودم امتحان کردم هم واس رشد ابرو خوبه هم مژهولی چون بره تو چشم ضررداره باید بااحتیاط استفاده بشه هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤