بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
گلم دو سال پیش عمل کردم دماغمو قبل عمل همه میگفتن خوبه دست به پره هام نزد که هیچ نوکش رو فقط یخورده آورد بالا که بعدش هم یکم افت کرد مثلا رفتم پیش دکتری ک گرونتر از همه تو سطح شهر عمل میکنه .
اگه بینیت خوبه بیخیال شو.با اون 25میلیون میتونی بری ترکیه.25میلیون پول کمی نیست .تازه میگی بچه هم داری پس دیگه بیخیال شو اگه فقط یه کوچولو مشکل داره بینیت.من بودم برم سفر با همسرمو بچم کیف دنیا رو میکردم
تواطرافیان دیدم .به خاطراین که عصب بینی چاقو میخوره ازبین میره وادم نمیدونه اب میاد تا بکشه تو.من شنیدم بینی گوشتی برمیگرده.یکی هم بود استخوان شو بریده بودن خیلی بد بود