2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هستی جون شاید دکترت مرحله دوم ازمایشم بفرستت 

آلفا مام 

منم ازمایشم تقریبا مث تو بود همینکارو کرد 

خداروشکر هردو خوب بود 

بچت سالمه خداروشکر 

آدما چهار دسته‌ان:یا ممدن یا علی یا فاطمه یا زهرا                بقیه دوستای اینان😐😕😂
من سر در نمیارم... هفته بعد قراره برم  شما سونو هم دادی؟ سونو همه چی اوکی بود؟

اره سونوگفت خداروشکرنرمال و خوبه همه چی

بچه ها اگ چشمتون ب این متن خورد واسه براورده شدن حاجتم دعا کنید😭
خدا رو شکر 😍 واسه منم دعا کن دوستم  هفته بعد سونو دارم  خیلی خیلی محتاج دعاهاتونم ...

امشالله سالمه خدایی خیلی استرس و دلهره داره این ازمایش

بچه ها اگ چشمتون ب این متن خورد واسه براورده شدن حاجتم دعا کنید😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792