2777
2789
عنوان

استقلال

116 بازدید | 12 پست

چجوری میشه از خانواده مستقل شد همونجوری زندگی کنیکه دلت میخواد ؟

خانواده من یکم سخت گیرن

منم اصلا قصد ازدواج ندارم فقط میخوام ادامه تحصیل بدم و بعدش مستقل بشم


آرزوهاتو برای هیچ کس تعریف نکن......

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فعلا تمرکزت و رو درست بزار انشالله بوقتش مستقل هم میشی

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
درس بخون و مستقل شو پول تو جیبت باشه دیگه کسی بهت نمیگه بالا چشمت ابروعه

احسنت

اصلا دلم نمیخواد ازدواج کنم

قبلا خیلی دوست داشتم ازدواج کنم الان بعضی وقتا میبینم دوستام ازدواج کردن میگم کاش منم ازدواج کنم ولی عقل چیز دیگری میبینه

آرزوهاتو برای هیچ کس تعریف نکن......

احسنتاصلا دلم نمیخواد ازدواج کنمقبلا خیلی دوست داشتم ازدواج کنم الان بعضی وقتا میبینم دوستام ازدواج ...

اشتباه نکن

هر زندگی ای چالش داره مجرد بودنم همینطور فک نکن چون هدفت زندگی مستقلی و مجردیه الان تو کل خوشی دنیا رو داری

بعضی لذت ها به تجربه کردن و ساختن خانوادس باید یار خوبی رو انتخاب کنی

با این تورم و شرایط نمیشه_ بمونی بهتره😂 من دارم بیشتر وابسته خانواده میشم_ن قسط دارم ن بدهی ماهی 100 به بالا کار میکنم تو خرجم موندم😂🤣🤣حالا بیا و برو خونه اجاره کن؛ بیرون هیچ خبری نیست 10 ساله استقلال دارم ولی زندگی روز به روز گرونتر میشه

با این تورم و شرایط نمیشه_ بمونی بهتره😂 من دارم بیشتر وابسته خانواده میشم_ن قسط دارم ن بدهی ماهی 10 ...

نه قسط داری نه بدهی خونه باباتم ک هستی چیکا میکنی پولاتو ک تو خرجت موندی 🙄

حالا ما دخترا این درآمد رو داشتیم خرج سه خانواده رو میدادیم

باقی مونده شو هم قسط بوگاتیمون رو میدادیم 🤧

عزیزم همین درس فقط میتونه نجاتت بده

بخون بری شهر دیگه دانشگاه

وقتی دانشگاهت شهر دیگه باشه مستقل شدن خیلی آسون تره

کار پیدا میکنی بعدم راحت از خوابگاه کسی رو پیدا میکنی برا همخونه شدن

نه قسط داری نه بدهی خونه باباتم ک هستی چیکا میکنی پولاتو ک تو خرجت موندی 🙄 حالا ما دخترا این درآمد ...

🤣😂هزینه های زندگی زیاد_ باشگاه میرم_بزارم برای کی برای وارث؟ 😂مفت خوری نمیکنم وسایل خونه میخرم😂 استهلاک زندگیم زیاد شده....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نتیجه فوتبال

pari89eee | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792