2789
نه خواهرش ازدواج کرده بود خیلی ساله اونجا زندگی میکرد اینم هر از گاهی میرف اونجا  ک دیگه اخرش ...

این بار دیدیش برو ی سلامی بکن حالشون رو بپرس ایشالا جواب میگیری

   بگذار #لبخندت حال تمام روزهای من را خوب کند.  ❤️                        
اشکال نداره ب جاش مارو داری نی نی سایتا.ب این فک کن اگ زنش شده بودی الان تو سویس انقد بهت خوش میگذشت ...

ن والا😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂

حالا این هیچی ابجیم هی بهم میگه یبار یکیو رد کردی ریدی ب سرنوشت ما🤣🤣🤣🤣نمیدونم ب اون چ ربطی داره فک کنم باهامون قرار بود بیاد سوییس سر جهازی🤣🤣تز جلو مغازش رد شدنی دفتر خالیشو ک خواهرم میبینه ی آه بلندی میکشه

کرد هستم یه کرد باغیرت❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگا میدونی آدم خوبیه خودت شمارشوپیداکن بهش زنگ بزن

شمارشو دارم میگن پسر خوبیم هست هیکلش خوب بود فقط قیافش خوب نبود غبغبم داشت ک جفتشو عمل کرد😐بعد پیشنهادای مکرری ک داد 😏بعدش قیافشم خیلی خوب شد

کرد هستم یه کرد باغیرت❤
کاکام

استان فارس😍😍😍

پیچیدم ب بازی اَ هرکی بگی بریدم حوصلع بحث ندآرم ولی گوش ب حرف ط میدم...🥂هر ثانیه هر لحظمی،شیرینیِ شبِ بد مزمی...🫠🫶🏻یه شب،شب تیرع انگا روح اَ تنت میرع دل از ننه بابا از رفیق حتی اَ وطنت سیرع...گرگ رو از هر طرف بخونی گرگه، همین صداقتشه ک جذابش میکنه👊🏻 تردمیله همع دنیا،نرسیدن و دوییدن واسع تغذیه مغز مریضشون همه قلبمو جوییدن:) هی اشکا میخواد بریزه من پلک میزنمُ میخندم🫠🕸خدا‌با دست آدمآ میزد تو گوشم تآ دستشون رو شه:)🫠🌱خسته ام از شما آدمآ ک همجآ همش ب ضرر همین...🫠عزیزا میرنُ ما چش دیدن همو نداریم...🫠
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز