2777
2789
عنوان

گرده درخت نخل

21157 بازدید | 23 پست

بچه ها من ناباروری بی علت دارم به اصرار  یکی از دوستام از شیراز برام گرده درخت نخل که با عسل و مغزیجات هست فرستادن که بخورم اما نمیدونم چه زمانی و چقدر باید بخورم همسرمم باید بخوره؟چون گرمیجاته میگم نکنه هرروز بخورم بد باشه

خدااا🕊🕊🕊۰۱۰۹۰۴

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من گرد لقاح خرما رو فقط به همسرم دادم خورد صبح ناشتا یه قاشق تو شیر گرم

تاثیری داشت؟آخه من همسرمم مشکلی نداره خودمم تنبلی ندارم میگم نکنه باعث تحریک تخمدان بشه

خدااا🕊🕊🕊۰۱۰۹۰۴
گرده نخل مثل اسپرم میمونه بوشم مث همونه،حتما استفاده کن،زیر شکمتو کمرت رو بادکش کن،اگر دیدی جواب نگر ...

این ماه ivf کرده بودم منفی شد دیگه ۶ ماه نمیخوام دارو بخورم میخوام از همین چیزای گیاهی استفاده کنم

خدااا🕊🕊🕊۰۱۰۹۰۴
این ماه ivf کرده بودم منفی شد دیگه ۶ ماه نمیخوام دارو بخورم میخوام از همین چیزای گیاهی استفاده کنم

ناامید نباش عزیزم،شکمت چرب کن با روغن سیاهدونه هر شب ک رحمت گرم بشه دوماه صبر کن دوباره برو برا انتقال،همه ازivfنتیجه میگیرن فقط نباید ناامید بشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حقوق کار

ssswwertyuitdbj | 11 ثانیه پیش

عشق جانم🤍

_farhad_ | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز