سلام.امروز میخوام تجربمو در مورد زیبایی پسرم بگم.
اول بور و قد بلند بودنش که من تو بارداری خیلی پرتقال خوردم و ماه پنجم حجامت کردم_چشماش که درشت و فوق العاده جذاب:بمدت دوهفته روزی یک لیوان دمنوش رازیانه خوردم_زیبایی و پوست روشنش هم سیب و انار هر روز تا موقعی که فصلش بود میخوردم_ماشالله پر زور و استخون محکم رو هم هر روز مقداری عسل و انجیرخیس خورده مصرف میکردم.
یادمه دکتر بهم گفت تیروئیدم کمکار.من با مشورت دکترطب سنتی مصرف نمک دریا رو زیاد کردم ولب به هیچ دارویی نزدم .بعد که دوباره آزمایش دادم دکترم گفت افرین داروهاتو منظم مصرف کردی(منم تودلم خندیدم که دارو چیه .نمک دریا خوردم)
برای کم خونی هم هرشب یه قاشق مرباخوری شیره انگور میخوردم.
کلا تو طول۹ماه لب به دارو نزدم .خداروشکرهم نه خودم نه پسرم مشکلی نداشتیم.
من وهمسرم قدمون متوسط وموهامون مشکی_پوست من گندمی روشن و همسرم سبزه تیره.
شما چه تجربه هایی دارید؟