2777
2789
عنوان

زیبایی فرزند

7158 بازدید | 67 پست

سلام.امروز میخوام تجربمو در مورد زیبایی پسرم بگم.

اول بور و قد بلند بودنش که من تو بارداری خیلی پرتقال خوردم و ماه پنجم حجامت کردم_چشماش که درشت و فوق العاده جذاب:بمدت دوهفته روزی یک لیوان دمنوش رازیانه خوردم_زیبایی و پوست روشنش هم سیب و انار هر روز تا موقعی که فصلش بود میخوردم_ماشالله پر زور و استخون محکم رو هم هر روز مقداری عسل و انجیرخیس خورده مصرف میکردم.

یادمه دکتر بهم گفت تیروئیدم کمکار.من با مشورت دکترطب سنتی مصرف نمک دریا رو زیاد کردم ولب به هیچ دارویی نزدم .بعد که دوباره آزمایش دادم دکترم گفت افرین داروهاتو منظم مصرف کردی(منم تودلم خندیدم که دارو چیه .نمک دریا خوردم)

برای کم خونی هم هرشب یه قاشق مرباخوری شیره انگور میخوردم.

کلا تو طول۹ماه لب به دارو نزدم .خداروشکرهم نه خودم نه پسرم مشکلی نداشتیم.

من وهمسرم قدمون متوسط وموهامون مشکی_پوست من گندمی روشن و همسرم سبزه تیره.

شما چه تجربه هایی دارید؟


مالک سرزمین خوشبختیم💎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی ریسک کردی رازیانه خوردی 

منم هرروز صبح ناشتا به میخوردم روغن زیتون هرروز یه قاشق تا دو قاشق می‌ریختم رو غذام . لب به چیزای تند نمیزدم مثل فلفل و نعنا و تره و اینا .

💖

محاله حتما ک بجگیتون بور بودید 

 پس ژنتیک چی میگه ای وسط بچه وقتی که شکل میگیره منظورم زمان رابطه همون لحظه جنسیت و ریز ب ریز جزییاتش مشخص میشه ی تعداد کورموزم از مادر ی تعدام از پدز ک اینا شامل خصوصیاتاش هست

من مامان شدم این نام کاربری برای قبل بچه دارشدنم هست ♥️♥️تنها خواستم از خدا اینه هیچوقت منو دخترم از هم جدا نشیم خدای مهربان من ♥️♥️🙏🏻♥️🙏🏻♥️🌱💚عزیزامو سپردم به خودت خداجونم🌻

توروخدا باردار ها اینا تجربه های به درد بخوری نیست 

گوش ندید بی زحمت 

اسی ناراحت نشو 

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

منوهمسرم چشم رنگی نیستم ،ولی شنیدم تو بارداری خوردن تخم مرغ دو زرده چشم بچه رو رنگی میکنه منم خیلی خوردم پسرم چشماش ابی شد😄

خدایا کسی اینجا به یادش نیست که دنیا زیر چشماته ◉ یه عمره یادمون رفته زمین دارمکافاته ◉ فراموشم شده گاهی که من اینجا چه ها کردم ◉ که باید روزی از اینجا بازم پیش تو برگردم ◉ خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن ◉ شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن ღ

باشه

ولی دوستان شما مکملاتونو بخورید و دارویی که دکتر تجویز میکنه رو سرخود قطع نکنید مخصوصا تیرویید در بارداری که خطرناکه قطع کردن سرخودش

زیبایی هم نمیگیم صد اما هشتاد درصدش ژنتیکه و‌زیبایی اصلی بعد بلوغ مشخص میشه وگرنه همه ی بچه ها خوشگلن


بـه گـذشته بر میـگـردم به سـراغ خـاطـراتم....

دختر من یه تیکه ماهه 

من و همسرم چهره معمولی داریم 

خدا دوباره سرپاتون میکنه:) درست جلوی اونایی که زمینتون زدن💚                                                         مامان آوینا خانوم هستم🧡                                    بابی انت و امی یا اباعبدالله❤

خوبه که ویار نداشتی همه ی اینارو تونستی بخوری 

ما را از “چوب خدا” ترساندندولی…به “بوسه خدا” امیدوارمان نکردنددر حالیکه خداوند کلامش را با “الرحمن و الرحیم” آغاز می کندبارش بوسه های “بی منت” خداوند را برایتان آرزومندم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792