2777
2789

دکترتون نگفت چندجلسه برید؟اخه فرق میکنه مثلا بعضی از عمل ها بعدش نباید تاندون زیاد کش بیاد یا بعضیا برعکس

وقت کم است...ما ابد در پیش داریم...                                 پناه میبرم به خدا،از عیبی که امروز در خود دیدم و دیروز دیگران را برای آن عیب ملامت کرده‌ام.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دکترتون نگفت چندجلسه برید؟اخه فرق میکنه مثلا بعضی از عمل ها بعدش نباید تاندون زیاد کش بیاد یا بعضیا ...

پس فردا باید برم گچ پا بازم کنم تا بخیه رو بکشه...احتمالا بازم گچ بگیرن

خوردم زمین آشیل پام پاره شده..الان تو گچ سه هفته میشه...

گاهی بعد عمل آشیل وگچش،یه آتل میدن که دوسه ماهی بپوشید البته حتما باید دکترتون بگه 

وقت کم است...ما ابد در پیش داریم...                                 پناه میبرم به خدا،از عیبی که امروز در خود دیدم و دیروز دیگران را برای آن عیب ملامت کرده‌ام.
پس فردا باید برم گچ پا بازم کنم تا بخیه رو بکشه...احتمالا بازم گچ بگیرن

فگرکنم بیست روز باید گچ باشه درکل،درسته؟

وقت کم است...ما ابد در پیش داریم...                                 پناه میبرم به خدا،از عیبی که امروز در خود دیدم و دیروز دیگران را برای آن عیب ملامت کرده‌ام.
بله درسته...آتل میشه مثلا تو خونه باز کرد و دوباره بست؟

میشه بعضی از دکترا ساعت میگن مثلا۱۸ساعت در روز

وقت کم است...ما ابد در پیش داریم...                                 پناه میبرم به خدا،از عیبی که امروز در خود دیدم و دیروز دیگران را برای آن عیب ملامت کرده‌ام.
اگه اطلاعاتی دارین کاش بگین بعد چه مدت میتونم مثلا برم سرکار...از کی میتونم راه برم

ازآشناهای ما بخاطر کوتاهی آشیل عمل کرد دوتا ده روز گچ بود،بعدش تا سه ماه آتل داشت چندساعت میپوشید فکرکنم یه ماهی راه رفتن براش سخت بودمسکن میخورد،ورزش هم داشت باید روزی چندبار پاهاشو ورزش میداد و کاردرمانی میرفت کمکش کنن ورزشاش جوری بود که تاندون کش بیاد اما برای شما پارگی بوده احتمال زیاد ورزش نداره

وقت کم است...ما ابد در پیش داریم...                                 پناه میبرم به خدا،از عیبی که امروز در خود دیدم و دیروز دیگران را برای آن عیب ملامت کرده‌ام.
ممنونم که وقت گذاشتین...خدا بهم صبر بده...

بله سخته سعی کنید پای مرغ بخورید،سنجد هم خوبه،کمپرس سرد بعد گچ هم فکرکنم کمک کنه،دکتر رضا نادری تخصص مچ پا رو دارن حتما سایتشونو ببینید خیلیا سوال پرسیدن درباره ی همین عمل آشیل

وقت کم است...ما ابد در پیش داریم...                                 پناه میبرم به خدا،از عیبی که امروز در خود دیدم و دیروز دیگران را برای آن عیب ملامت کرده‌ام.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز