دیروز گفت ی عکسی بفرست منم گفتم نمیتونم ناراحت شد گفت چطور من هرچیزی تو بخوای میفرستم ولی تو راحت و سفت و سخت میگی نه
خلاصه قهر کرد منم هیچی نگفتم شب دوباره خودش پیام داد ولی سرد و بحث کردیم..
حالا امروزم باز همونجوری بود حتی بدتر
زنگ زد ک آشتی کنیم باز تلفنی ام دعوا کردیم😐😄داد میزد میگفت دیگه عکس نمیخوام ازت مگه اینکه خودت بفرستی..منم ناراحت شدم و گفتم اینجوری بی تفاوتیه و خدافظی کردم
معترض بود ک وقتی ازم ناراحت میشه منم ناراحت میشم و طلبکارم و دلجویی و نازکشی نمیکنم🙄
الآنم بعد تلفنش پیام دادم جوابمو نداده
۶ ساعته پیاممو جواب نداده ۳ ساعت پیش زنگ زدم بعدشم نوشتم تا کی میخوای اینجوری کنی دیگه دوسم نداری؟بازم جوابی نیومد😐اولین باره اینجوری شده
چیکار کنم از دستش چرا اینجوری میکنه؟