2777
2789
عنوان

قهر کرده🙄

108 بازدید | 4 پست

دیروز گفت ی عکسی بفرست منم گفتم نمیتونم ناراحت شد گفت چطور من هرچیزی تو بخوای می‌فرستم ولی تو راحت و سفت و سخت میگی نه 

خلاصه قهر کرد منم هیچی نگفتم شب دوباره خودش پیام داد ولی سرد و بحث کردیم..

حالا امروزم باز همون‌جوری بود حتی بدتر 

زنگ زد ک آشتی کنیم باز تلفنی ام دعوا کردیم😐😄داد میزد می‌گفت دیگه عکس نمیخوام ازت مگه اینکه خودت بفرستی..منم ناراحت شدم و گفتم اینجوری بی تفاوتیه و خدافظی کردم 

معترض بود ک وقتی ازم ناراحت میشه منم ناراحت میشم و طلبکارم و دلجویی و نازکشی نمیکنم🙄

الآنم بعد تلفنش پیام دادم جوابمو نداده 

۶ ساعته پیاممو جواب نداده ۳ ساعت پیش زنگ زدم بعدشم نوشتم تا کی میخوای اینجوری کنی دیگه دوسم نداری؟بازم جوابی نیومد😐اولین باره اینجوری شده

چیکار کنم از دستش چرا اینجوری می‌کنه؟

:)

چه حالی دارین دوست پسر میگیرین

چقد ادا اطوار و دنگ و فنگ داره


دوستان من هیچ وقت به اسم کاربری افراد نگاه نمی کنم، بنابراین ممکنه تو یه تاپیکی با نظر کسی مخالف باشم و حتی بحث کنیم با هم، و تو یه تاپیک دیگه برم قربون صدقش برم، اگه باهام دعواکردید قبلش، یادم بیارید😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز