itsnotme مدیر عضویت: 1401/08/12 تعداد پست: 463 عنوان کات کردم:) | مشاهده متن کامل بحث + 453 بازدید | 55 پست تو این یک ماه برام آیفون ۱۳ گل و کلی کادو خریده بود کلی عذاب وجدان داشتم بابتش بهش گفتم بیاد گوشی رو بگیره و چیزایی که ازشون استفاده کردمو شماره حساب بده بریزم به حساب...ولی گوش نداد کلیم بهش برخورد منم کلی عذاب وجدان دارم ....😥نمیدونم چیکار کنم ! 1401/08/14 | 14:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
itsnotme مدیر استارتر عضویت: 1401/08/12 تعداد پست: 463 همون اول نباید قبول میکردی حالا اگه پس نمیگیره ولش حتما راضیه بهش گفته بودم ممکنه تهش باهم باشیم ممکنه نباشیم و اون بزور داد گفت ناراحت میشم:)
mamanamirali1379 عضویت: 1401/06/10 تعداد پست: 1387 دقیق نمیدونم کجا کار میکنه مگر اینکه الکی باهاش قرار بزارم همرو بزارم و بیام بخاطر اینکه لاغره کات کردی
itsnotme مدیر استارتر عضویت: 1401/08/12 تعداد پست: 463 بخاطر اینکه لاغره کات کردی و اینکه اصلا به دلم نمیشینه اینجوریعکسای قبلشو نشونم داد معمولی بود ولی الان نمیشه اصلا ۲۰ک کم کرده
ma2ya عضویت: 1401/05/10 تعداد پست: 6155 و اینکه اصلا به دلم نمیشینه اینجوری عکسای قبلشو نشونم داد معمولی بود ولی الان نمیشه اصلا ۲۰ک کم کرد ... عکسشو بزار لطفاا😂💔
nazgolara عضویت: 1400/09/05 تعداد پست: 2017 شانسم ریدست اتفاقا طرف آیفون دادتتچی میخوای دیگهمن دوماهه پول ندارم برا تولد کسی که دوسش دارم یه کادو کوچیک بخرم خواهی که جهان درکف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد❤
itsnotme مدیر استارتر عضویت: 1401/08/12 تعداد پست: 463 بده به من خب عزیزم چه کاریه تا اخر عمرت عذاب وجدان داشته باشی چه فرقی داره خب😥
itsnotme مدیر استارتر عضویت: 1401/08/12 تعداد پست: 463 مجرد بود ؟؟؟ پ ن پ 😐 به مرد متاهل چیکار دارم من😂
khatereh_1221 عضویت: 1400/03/20 تعداد پست: 845 عزیزمممم:)سعی کن قانعش کنی اگه نگرفت اصرار نکن آدم کادو رو پس نمیگیره ما از نسل جادوگرانی هستیم که نتوانستند آنها را بسوزانند:)🕊
itsnotme مدیر استارتر عضویت: 1401/08/12 تعداد پست: 463 طرف آیفون دادتت چی میخوای دیگه من دوماهه پول ندارم برا تولد کسی که دوسش دارم یه کادو کوچیک بخرم مادیات واسم مهم نیست اصلا هرکس میاد سمتم پولداره ولی نمیتونه روحمو ارضا کنه و به دلم نمیشینه .... تا حالا نتونستم کسیو دوست داشته باشم این مهمه:)
ژاوکار عضویت: 1401/08/13 تعداد پست: 379 چه فرقی داره خب😥 فرقش اینکه من عذاب وجدان نمیگیرم توام بگو دادم به یه نیازمند😂😂😂 آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت🌱