2777
2789
عنوان

کات کردم:)

453 بازدید | 55 پست

تو این یک ماه برام آیفون ۱۳ گل و کلی کادو خریده بود 

کلی عذاب وجدان داشتم بابتش بهش گفتم بیاد گوشی رو بگیره و چیزایی که ازشون استفاده کردمو شماره حساب بده بریزم به حساب...

ولی گوش نداد کلیم بهش برخورد منم کلی عذاب وجدان دارم ....😥

نمیدونم چیکار کنم !

چرا کات کردی 

به لحظه ها وابسته نشو...                                                                                                                                                      خوب یا بد همشون میگذرن :)                                                                                                                                     

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همون اول نباید قبول میکردی حالا اگه پس نمیگیره ولش حتما راضیه

قطره ای از باده های آسمان، این جهان زندان و ما زندانیان، حفره کن زندان خود را وارهان، ادمی مخفیست در زیر زبان، این زبان پرده است بر درگاه جان

ببر پس بده بگو نمیتونم قبول کنم

لایک نکنننننننن لایک نکنننننننننن                مه ترسه … عاشقبه عاشق بوون ترسی ناوی ئه و په ره که ی شیت ده بیت شیتیش بو خوی دنیایه که!

سلامتی همه کات کرده ها

پیچیدم ب بازی اَ هرکی بگی بریدم حوصلع بحث ندآرم ولی گوش ب حرف ط میدم...🥂هر ثانیه هر لحظمی،شیرینیِ شبِ بد مزمی...🫠🫶🏻یه شب،شب تیرع انگا روح اَ تنت میرع دل از ننه بابا از رفیق حتی اَ وطنت سیرع...گرگ رو از هر طرف بخونی گرگه، همین صداقتشه ک جذابش میکنه👊🏻 تردمیله همع دنیا،نرسیدن و دوییدن واسع تغذیه مغز مریضشون همه قلبمو جوییدن:) هی اشکا میخواد بریزه من پلک میزنمُ میخندم🫠🕸خدا‌با دست آدمآ میزد تو گوشم تآ دستشون رو شه:)🫠🌱خسته ام از شما آدمآ ک همجآ همش ب ضرر همین...🫠عزیزا میرنُ ما چش دیدن همو نداریم...🫠
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز