بچه ها من تویه مدرسه غیرانتفاعی مشغول به کار شدم..
دلم میسوزه برای بچه هاش..
مدرسه خیلی امکانات داره وبزرگ.. ولی یه مدیر براش انتخاب کردن که هیچی انگار سرش نمیشه..خیلی بی نظم..ازخیلی چیزا سردرنمیاره..
من تنها دلیلی که تومدرسه موندم به خاطر بچه های کلاسم چون دلم میسوزه براشون قبل از من معلمشون زیاد خوب نبود..
جای من بودین میرفتین به مسئول کل مدارس اون مجموعه بگید؟؟