2777
2789
عنوان

مدرسه

71 بازدید | 1 پست

بچه ها من تویه مدرسه غیرانتفاعی مشغول به کار شدم..

دلم میسوزه برای بچه هاش..

مدرسه خیلی امکانات داره وبزرگ.. ولی یه مدیر براش انتخاب کردن که هیچی انگار سرش نمیشه.‌.خیلی بی نظم..ازخیلی چیزا سردرنمیاره..

من تنها دلیلی که تومدرسه موندم به خاطر بچه های کلاسم چون دلم میسوزه براشون قبل از من معلمشون زیاد خوب نبود..

جای من بودین میرفتین به مسئول کل مدارس اون مجموعه بگید؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز