سلام من تنبلی تخمدان دارم البته تحت نظر دکتر بدم ۴ماه قرص خوردم رفتم دکتر سونو گفت ک دیگ کیست ندارم خداروشکر من هم قرصام قطع کردم پیاز درمانی کردم الان پریود نشدم میخواستم بدونم پیاز درمانی پریود عقب میندازه اگ میندازه تاچندروز؟یا باردارم یکسال اقدامم ۲۳سالمه نمیدونم چیکارکنم