بچه ها چند شب پیش گفتم تو خونم دعا پیدا کردم شوهرم ۲ هفتس باهام قهر کرده از من بدش میاد سمت خانوادشه من از هیچ کاریش خبر ندارم هر چی هست بین خودشونه اوایل زندگی اینجوری نبود روراست بود بنظرتون برم پیش دعانویس یا نه؟من خودم از این چیزا بدم میاد سپردم به خدا ولی واقعا دارم اذیت میشم تو دوراهی موندم