2733
2734
1- اکثر ما به خاطر رفع گرسنگی عصبی و نه گرسنگی واقعی غذا می خوریم . گرسنگی عصبی ناگهانی اتفاق می افتد و با خوردن غذا احساس سیری نمیکنیم ، بر عکس گرسنگی واقعی .
2- باید سرعت غذاخوردن را چند برابر کم کنیم تا متوجه سیگنال سیری از طرف شکم شویم ( هر لقمه حداقل 30 بار جویده شود ) . هنگام غذا خوردن نباید تلوزیون نگاه کنیم یا توجه به جای دیگری داشته باشیم .
3- فقط وقتی که از نظر جسمانی گرسنه شدیم غذا بخوریم . موقع گرسنگی حتما غذا بخوریم . اگر هنگام گرسنگی غذا نخوریم، بدن احساس میکند که کمبود غذا وجود دارد و سوخت و ساز بدن را کم میکند .
4- فقط غذایی را بخورید که دوست دارید نه غذایی را که فکر میکنید برای لاغری بهتر است مگر اینکه پزشک غذایی را برای شما ممنوع کند . غیر از اون آزادین همه چیز بخورین .
5- به محض احساس سیری ملایم در شکم دست از غذا بکشید . فقط تا حدی غذا بخورید که از نظر جسمی سیر شوید . اگر دوباره گرسنه شدید غذا بخورید ولی در هر حال به محض سیری دست از غذا بکشید .
6- با خوردن مداوم آب ، به کبد کمک کنید غذای بیشتری را هضم کند و چربی اضافه را از بدن دفع کند . به محض بیدار شدن از خواب 2 لیوان آب بنوشید ، هر 2 ساعت هم 1 لیوان آب بخورید . منتظر احساس تشنگی نباشید . قبل از شروع به خوردن غذا هم حتما آب بنوشید .
7- میزان تحرک فیزیکی روزانه اتان را کم کم افزایش دهید تا سوخت و ساز چربی های اضافی سرعت بگیرد . ساده ترین راه 30 دقیقه پیاده روی در روز می باشد . (بهترین حالت ده هزار قدم در هر روز ) تحرک برای سلامتی بدن واجب است . سعی کنید روزانه 500 قدم به تعداد قدمهایی که در روز برمیدارید اضافه کنید . سیستم لنفاوی بدن با حرکت کردن فعال میشه و مواد سمی را دفع میکند تا مریض نشویم و کلا سطح انرژی بالاتری خواهیم داشت . و اگر سطح انرژی بالاتری داشته باشیم ، گرسنگی عصبی و عاطفی هم از بین میرود .
دوست دارم زندگی رو ....
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقط

kh1367asteh | 2 دقیقه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز