سلام دوستان میشه یه بیمارستان خوب برای زایمان سزارین معرفی کنید(خصوصی) که هم محیط و هم پرسنلش خوب باشن.
من زایمان اولم طبیعی بود فوق العاده دردناک بودبقدری که چند ساعتی بیهوش شدم.و برای دومی میخوام سزارین کنم از سزارین راضی بودین؟
دکترخودم با بیمارستان پارسا قراداد داره.ولی نظرات خوبی راجعبش نخوندم.
نظر خودم صارم یا نیکان یا اتیه هستش فقط نمیدونم باید اونجا ازقبل پرونده داشته باشم؟؟؟یا همین پروندمو ببرم کفایت میکنه.
لطفا راهنمایی کنید من خیلی میترسم از نظرات دوستانی که از سزارین بد گفتن ازاینورم طبیعی رو تجربه کردم وتا مرگ رفتم.
سر زایمان اول من از۹صبح تا۲شب دردکشیدم .درحالی که هم اتاقی های من ۲_۳ساعت درد داشتن.