2777
2789
عنوان

زایمان

158 بازدید | 6 پست

سلام دوستان میشه یه بیمارستان خوب برای زایمان سزارین معرفی کنید(خصوصی) که هم محیط و هم پرسنلش خوب باشن.

من زایمان اولم طبیعی بود فوق العاده دردناک بودبقدری که چند ساعتی بیهوش شدم.و برای دومی میخوام سزارین کنم از سزارین راضی بودین؟

دکترخودم با بیمارستان پارسا قراداد داره.ولی نظرات خوبی راجعبش نخوندم.

نظر خودم صارم یا نیکان یا اتیه هستش فقط نمیدونم باید اونجا ازقبل پرونده داشته باشم؟؟؟یا همین پروندمو ببرم کفایت میکنه.

لطفا راهنمایی کنید من خیلی میترسم از نظرات دوستانی که از سزارین بد گفتن ازاینورم طبیعی رو تجربه کردم وتا مرگ رفتم.

سر زایمان اول من از۹صبح تا۲شب دردکشیدم .درحالی که هم اتاقی های من ۲_۳ساعت درد داشتن.

مالک سرزمین خوشبختیم💎

والا ارمان بودم اردیبهش برای تخمک‌کشی بستری شدم اونجا عالیه

برای زایمانمم صدرصد میرم اونجا 

مهرادم شیر پسرم روزی مرد میشوی جان مادر یادت بماند برای مرد شدنت ثمره جوانی ام را داده ام از تو انتظاری ندارم جز اینکه همیشه همینطور مرد باشی مردی واقعی👦🏻❤️  مهرانام دختر قشنگم دلبرک زیبا روی مادر فقط خدا میدونه که چقد برای داشتن تو سختی کشیدم تو برای من همون معجزه خدایی تو سنگ صبور لحظه هامی یکی یدونم👧🏻🩷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا ما سزارین ها هم بی درد نبودیم😂

یکی مثل ما ویبکی ها دنبال طبیعی پس از سزارین

یه مدل هم اینجوری:((

عزیزم پیشنهاد میدم کلاسهای آمادگی برای زایمان خانوم آبادی رو شرکت کن بعد تصمیم بکیر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز