2777
2789
عنوان

این پسر

400 بازدید | 46 پست

حالم خیلی خیلی بده از اینک نمیخواد منو ....چندروز پیش زنگ زدم بهش گفتم چرا دیگ جواب پیام منو نمیدی گفتم اومدیمو چنتا جواب پیام دادم بعد چی میشه ؟  تو شرایطشو نداری(شرایط دوستیو چون راهمون دورشده ) 

بنظرتون راه دور تاثیر داره توادامه رابطه ؟؟ 

شاید من بَدم .. شبا بیدار میشم گریه میکنم 

مطمعنم با یکی دیگس

آی اَم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیرم دوری تو رابطه عشقی معنایی نداره فقط در ی صورت معنا داره ک بخاد ازت سو استفاده کنه و چون دوری ن ...

جدی میگی ؟ 

من هی میشینم با خودم فکر میکنم چی بده ؟؟ پیام دادنم بدع چیمم 

آی اَم
ختما خيلي كم سني عزيزم  رهاش كن  به راحتي

نه . کم سن نیستم ... نمیتونم خیلی سخته نمیتونم‌...‌رهاش کنم بعد چیکار کنم ؟؟؟ نمیتونم‌زندگی کنم بدونش دست خودم نیس 

آی اَم
چند سالته  هیچی ارزش خودت و حال خوبت و نداره

۲۶سالمه ... نمیتونم فراموش کنم اینک نمیخواد منو .. نمیفهمم با خودم  میشینم فک میکتم عیبو ایرادامو درمیارم

آی اَم
منم مثل تو بودم ن پای موندن داشتم ن رفتن ولی رفتم برای آرامشم به اجبار واقعیت رو پذیرفتم که اون دیگه ...

چجوری زندگی میکنی بدون اون؟؟ 

 من انتخابی ندارم نمیخواد منو خودش ... از دلتنگی دارم میمیرم یاد نامردیش میوفتم 

آی اَم
تقریبا هم سنینم  بخدا تو بهترینی  اونا بی لیاقتن

اصلا پیام دادنمو نمیخواد .. شاید پیام دادنم بَده ؟؟؟؟ من شاید بد پیام میدم ... اخه غیر از چیکار میکنی و چخبر 

هیچ پیامی ندارم بدم .. 

آی اَم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز