2777
2789
عنوان

حساسا نیاین

477 بازدید | 36 پست

سلام 

بچه ها من یه خال گوشتی رو صورتم داشتم

الان رفتم خال رو بر داشتم حالا چیکار کنم که جاش نمونه؟چسب زخم زدم ولی خونی نیس بنظرتون چسب تا چند روز بمونه بهتره؟چربم بکنم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مگه خود دکتر بهت پماد ترمیم کننده نداده؟

من سه چهاربار تا حالا خال برداشتم خود دکتر بهم ترمیم کننده داده زدم و جاش رفته

اگه چیزی نزنی جاش میمونه

ترمیم کننده مارک سیگل و لافارر خوبه

از داروخانه بگیر لافارر بهتره 

کار درست رو لیموشیرین میکنه،دیر سین کنی یه کاری میکنه اصلا دیگه طرفشم نری  

منم خال گوشتی کنار لبمو برداشتم 

اولش ک زخم بود بهم گف کارش نداشته باش بزار زخمه خودش خشک شه بیوفته بعد تا دوهفته زینک اکساید بزن من تا دوهفته مرتب نزدم چون ادم تنبلی ام ولی جاش اصن نموند

زیبا ترین دلتنگی دلتنگ بودن برای توست و تلخ ترین آن دلتنگ ماندن برای تویی که می دانم دیگر ندارمت …
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز