2777
2789
عنوان

قرص کلومفین

118 بازدید | 14 پست

سلام خانمایی ک قصد بارداری دارن کیا دکتر بهشون قرص کلومفین داده؟ کسی نتیجه گرفته؟ بنظرتون بخورم؟ اخه بعضی جاها دبدم ک میگن نخورین ککیست ایجاد میکنه☹️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ماه اول کلومیفون خوردم خبری نشد ماه بعد لتروزول خوردم باردار شدم بنظرم لتروزول بهتره کیست ساز نیس ...

من رفلاکس معده خیای زیاد دارم، از الان استرس گرفتم ک زمان بارداری چکار کنم😢

پس چرا من هرچی پیاده روی میرم انگار ن انگار  

ودریک صبح پاییزی به مورخ ۱۴۰۱.۹.۲ ساعت ۶و۵۴ دقیقه صبح من هم به معجزه اعتقاد پیدا کردم بی بی چک منم بالاخره بعداز اون همه سختی و سقط آزاردهنده ای که داشتم بادستای لرزون بعد از کلی انتظار مثبت شد 😍😍😍انشالله این یکی واسم بمونه دیگه از تجربه کردن سقط متنفرممممم😢😭، ووووووو  خداروشکر واسم موند،😍😉شب یلداس امشب ۳۰آذر ولی چ شب بدی شد خدا ازتون نگذره هیچوقت نمیبخشمتون و صبحش یعنی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باهمون حال زارو خرابم رفتم سونو و یکم جون گرفتم با دیدنت و قشنگترین صدای دنیارو شنیدم صدای قلب نازنینت بود مامان جان همونجا رو تخت اشک شوق ریختم ازذوق بودنت 😍🤰😍۱۰.۲۶..۱۴۰۱رفتم واسه ان تی اونجا واسه اولین باردیدمت چه حس خوبی بود داشتی تکون میخوردی و در تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۲۳ در یک روز برفی فهمیدم معجزه ای که خدا بهم داده گل پسریه😍🤰😍۱۴۰۱.۱۲.۱۳رفتم واسه آنومالی همه چی خوب بود خداروشکر...۱۴۰۲.۲.۲۱رفتم واسه سونو رشد..خانم دکتر بهم گفت نی نیت ۳۱تیر قراره بیاد بغلت ولی جان مامان خیلی یهویی غافلگیرمون کردی حتی ساکتو هنوز آماده نکرده بودم خاله اومد واست آماده کرد😐😐 و۱۴۰۲.۴.۲۱رفتم واسه زایمان و اومدی بغلم ...😍.ساعت ۱۰و۵۲دقیقه (۱۴۰۲.۸.۱۹)برای اولین باردیدم یهوییییی خودتو زیرو رو کردی میخواستی وول بخوری قربونت برم😘😍خدایا هزااااااران بار شکرت خدای خوب من ازت بی نهایت سپاس گذارم که منو دست خالی از در خونت بر نگردوندی و تا همیشه شکرگزارت خواهم بود😘😘😘خدای من لطفا این احساس قشنگو به حق ۶ماهه امام حسین نصیب همه کسایی که منتظر نی نی هستن عطابفرما و همچنین دوستای گلم(ساناز،ماریااا۷۳،مامی آرام،،مانیا۹۶،سمانه ،وبقیه)دوستای گلم هروقت به امیدخدا فهمیدم نی نی دارین تک تک اسمتونو برمیدارم به امید اون روز😘😘۱.خداروشکر *نگین* و *دانشجو فوق* مهشید*مرجان *مامان دایان*غزالی * ۱۴۲۳حذف شدن
نه ولی چون 6 ماهه نشدم دکتر نوشت، البته همسرمم اسپرم ضعیف داشت با دارو خوب شد، 

تحرکش کم بود همسرتون؟داروچیا مصرف کرد؟

ودریک صبح پاییزی به مورخ ۱۴۰۱.۹.۲ ساعت ۶و۵۴ دقیقه صبح من هم به معجزه اعتقاد پیدا کردم بی بی چک منم بالاخره بعداز اون همه سختی و سقط آزاردهنده ای که داشتم بادستای لرزون بعد از کلی انتظار مثبت شد 😍😍😍انشالله این یکی واسم بمونه دیگه از تجربه کردن سقط متنفرممممم😢😭، ووووووو  خداروشکر واسم موند،😍😉شب یلداس امشب ۳۰آذر ولی چ شب بدی شد خدا ازتون نگذره هیچوقت نمیبخشمتون و صبحش یعنی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باهمون حال زارو خرابم رفتم سونو و یکم جون گرفتم با دیدنت و قشنگترین صدای دنیارو شنیدم صدای قلب نازنینت بود مامان جان همونجا رو تخت اشک شوق ریختم ازذوق بودنت 😍🤰😍۱۰.۲۶..۱۴۰۱رفتم واسه ان تی اونجا واسه اولین باردیدمت چه حس خوبی بود داشتی تکون میخوردی و در تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۲۳ در یک روز برفی فهمیدم معجزه ای که خدا بهم داده گل پسریه😍🤰😍۱۴۰۱.۱۲.۱۳رفتم واسه آنومالی همه چی خوب بود خداروشکر...۱۴۰۲.۲.۲۱رفتم واسه سونو رشد..خانم دکتر بهم گفت نی نیت ۳۱تیر قراره بیاد بغلت ولی جان مامان خیلی یهویی غافلگیرمون کردی حتی ساکتو هنوز آماده نکرده بودم خاله اومد واست آماده کرد😐😐 و۱۴۰۲.۴.۲۱رفتم واسه زایمان و اومدی بغلم ...😍.ساعت ۱۰و۵۲دقیقه (۱۴۰۲.۸.۱۹)برای اولین باردیدم یهوییییی خودتو زیرو رو کردی میخواستی وول بخوری قربونت برم😘😍خدایا هزااااااران بار شکرت خدای خوب من ازت بی نهایت سپاس گذارم که منو دست خالی از در خونت بر نگردوندی و تا همیشه شکرگزارت خواهم بود😘😘😘خدای من لطفا این احساس قشنگو به حق ۶ماهه امام حسین نصیب همه کسایی که منتظر نی نی هستن عطابفرما و همچنین دوستای گلم(ساناز،ماریااا۷۳،مامی آرام،،مانیا۹۶،سمانه ،وبقیه)دوستای گلم هروقت به امیدخدا فهمیدم نی نی دارین تک تک اسمتونو برمیدارم به امید اون روز😘😘۱.خداروشکر *نگین* و *دانشجو فوق* مهشید*مرجان *مامان دایان*غزالی * ۱۴۲۳حذف شدن
اره عزیزم جهشش کم بود، ویتامین e ومکمل س ماه خورد خوب شد

مکملش پودر بودیاقرص؟

ودریک صبح پاییزی به مورخ ۱۴۰۱.۹.۲ ساعت ۶و۵۴ دقیقه صبح من هم به معجزه اعتقاد پیدا کردم بی بی چک منم بالاخره بعداز اون همه سختی و سقط آزاردهنده ای که داشتم بادستای لرزون بعد از کلی انتظار مثبت شد 😍😍😍انشالله این یکی واسم بمونه دیگه از تجربه کردن سقط متنفرممممم😢😭، ووووووو  خداروشکر واسم موند،😍😉شب یلداس امشب ۳۰آذر ولی چ شب بدی شد خدا ازتون نگذره هیچوقت نمیبخشمتون و صبحش یعنی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باهمون حال زارو خرابم رفتم سونو و یکم جون گرفتم با دیدنت و قشنگترین صدای دنیارو شنیدم صدای قلب نازنینت بود مامان جان همونجا رو تخت اشک شوق ریختم ازذوق بودنت 😍🤰😍۱۰.۲۶..۱۴۰۱رفتم واسه ان تی اونجا واسه اولین باردیدمت چه حس خوبی بود داشتی تکون میخوردی و در تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۲۳ در یک روز برفی فهمیدم معجزه ای که خدا بهم داده گل پسریه😍🤰😍۱۴۰۱.۱۲.۱۳رفتم واسه آنومالی همه چی خوب بود خداروشکر...۱۴۰۲.۲.۲۱رفتم واسه سونو رشد..خانم دکتر بهم گفت نی نیت ۳۱تیر قراره بیاد بغلت ولی جان مامان خیلی یهویی غافلگیرمون کردی حتی ساکتو هنوز آماده نکرده بودم خاله اومد واست آماده کرد😐😐 و۱۴۰۲.۴.۲۱رفتم واسه زایمان و اومدی بغلم ...😍.ساعت ۱۰و۵۲دقیقه (۱۴۰۲.۸.۱۹)برای اولین باردیدم یهوییییی خودتو زیرو رو کردی میخواستی وول بخوری قربونت برم😘😍خدایا هزااااااران بار شکرت خدای خوب من ازت بی نهایت سپاس گذارم که منو دست خالی از در خونت بر نگردوندی و تا همیشه شکرگزارت خواهم بود😘😘😘خدای من لطفا این احساس قشنگو به حق ۶ماهه امام حسین نصیب همه کسایی که منتظر نی نی هستن عطابفرما و همچنین دوستای گلم(ساناز،ماریااا۷۳،مامی آرام،،مانیا۹۶،سمانه ،وبقیه)دوستای گلم هروقت به امیدخدا فهمیدم نی نی دارین تک تک اسمتونو برمیدارم به امید اون روز😘😘۱.خداروشکر *نگین* و *دانشجو فوق* مهشید*مرجان *مامان دایان*غزالی * ۱۴۲۳حذف شدن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز