2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 عالی شده

دوست عزیز من سلام ببین قشنگم تو امپراطور کوزکونیستی که پاشا برای برگردوندن همه چیز به شرایط عادی از جونش مایه بذاره پس خودت پاشو تلاش کن هممون یه مشکلاتی داریم ولی یادت باشه که ماتوی اتاق جنی و دوازده پرنسس زندگی نمیکنیم که قرار باشه کف اتاقت شکاف بخوره یه سرزمین بیرون بیادبرای فرار از مشکلاتت!یا باهاش کنار بیا یا حلش کن اگه انیمیشن روحرو دیدی و فکر میکنی جوگاردنری وجود داره که قشنگی های دنیارو نشونت بده و متقاعدت کنه زندگیت قشنگه سخت در اشتباهی خودت باید اینو کشف کنی، تورایلی توی انیمیشن درون وبیروننیستی پس هیچ کسی برای شاد بودن تومثل بینگ بانگ خودشو به دست فراموشی نمیسپاره کلیشه ای فکرنکن ما توی لایو اکشن دیو و دلبر نیستیم با کسی ازدواج کن که توی اکثر موارد شبیه باشید! قرار نیست غول چراغ جادوی توی لایو اکشن علاءالدینیه روز بیاد و سه تا از آرزوهاتو برآورده کنه و زندگیت بهتر بشه همچنین یادت نره که توسیندرلا نیستی و هیچ پسری برای پیدا کردنت کفشتو پای کل دخترای شهر نمیکنه فقط برای اینکه باهاش ازدواج کنی از بدبختی نجات پیدا کنی همچنین سفید برفیهم نیستی که بعد از گول خوردن با بوس کردنت همه اشتباهاتت جبران بشه

خیلیییی عالی شده ولی ببین بینی تو از پهنا خیلی جمع بوده  من از پهنا جمع نیست  برا همین ...

بینی شما خیلی قشنگه!

و‌ کوچیکه ازهمه مهمتر..

خیلی خیلی شیک‌میشه اگ دادگری عکلش کنه..رفع نقص میکنه و ی چهره شیک تحویلت میده..

البت من حس میکنم تیغه ام پهنه😬

بینی شما خیلی قشنگه! و‌ کوچیکه ازهمه مهمتر.. خیلی خیلی شیک‌میشه اگ دادگری عکلش کنه..رفع نقص میکنه ...

ن خوبه والا

کدوم شهری خودت؟

بیمارهای قبلی دادگری از کارش راضی بودن؟

پرچم این انقلاب را به دست مهدی فاطمه خواهیم رساند ⁦❤️⁩
ن خوبه والا کدوم شهری خودت؟ بیمارهای قبلی دادگری از کارش راضی بودن؟

چن بار رفتم مطبش‌نمونه هاشو‌دیدم..

هرکدوم زیبایی خودشون رو‌داشتن و ب نحوه ی ب چهره ی فرد‌مبومد..

از دوستامم باهاش عمل داشتن راضی‌بودن..و بعد یکی دوسال خیلی بهتر شد چون جاافتاد.. الان برای من هنوز جا نیوفتاده🫠

اره خودم رشتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز