2789
تنفس و بویایی ات اوکیه؟ خود دکتر به نظر بیمار توجه میکنه؟ مثلا من ازش بخوام از کنار صاف شه

تنفسم اوکیه گاهی میگیره ک‌اونم برای اینه ساختار بینی عوض شده و هنوز پوست عادت نکرده بهش..

بویایی ولی فلن اوکی نشده گفت تا شیش ماه اوکی میش...

ببین ی دکتر رکه..حقیقتو بهت میگ..بعضیا میگن بداخلاقه اما وجدان کاری داره قول بیخودی بهت نمیده هرچی بگه همونمو انجام میده..

رسیدگیشم اوکیه هکه کارارو خودش انجام میده..

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بینی شما خیلی قشنگه! و‌ کوچیکه ازهمه مهمتر.. خیلی خیلی شیک‌میشه اگ دادگری عکلش کنه..رفع نقص میکنه ...

عزیزم من میفرستم ببین عمل کنم خوب میشه؟ گوشی یا استخونی

عزیزان من نی نی یار نیستم ❤️😊هر کسی که داری این درباره رو میخونیواز طرف من یه صلوات برای تو ❤️
تنفسم اوکیه گاهی میگیره ک‌اونم برای اینه ساختار بینی عوض شده و هنوز پوست عادت نکرده بهش.. بویایی ول ...

 شماره یا آدرس مطب رو میفرستی لطفا 

پرچم این انقلاب را به دست مهدی فاطمه خواهیم رساند ⁦❤️⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز