2777
2789
عنوان

خانوما

179 بازدید | 7 پست

شماهم تو فصل پاییز پریودتون عقب میوفته؟ من پریودم 5ماه بود جلو مینداخت این ماه عقب افتاده بی بی چک هم اول مثبت میشد حالا منفی میشه. میگن بخاطر تغییر فصل عقب انداختی 

تمام غصه های دنیارا میشه با یک جمله تحمل کرد(خدایا میدانم که میبینی) 😢                                              میشه برای حاجتم یک صلوات بفرستی🤲🏻                     اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
ن فک نکنم 

پس بخاطر چی عقب انداختم😢

تمام غصه های دنیارا میشه با یک جمله تحمل کرد(خدایا میدانم که میبینی) 😢                                              میشه برای حاجتم یک صلوات بفرستی🤲🏻                     اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب همیشه اینجوری تو پاییز ؟؟؟؟ منم یه وقتا یکی دوروز دیر وزود میشه 

اصلا پریودای من منظم نبود همیشه عقب مینداختم 5ماهه خودش خود به خود درست شده جلو میندازه حالا باز عقب انداختم

تمام غصه های دنیارا میشه با یک جمله تحمل کرد(خدایا میدانم که میبینی) 😢                                              میشه برای حاجتم یک صلوات بفرستی🤲🏻                     اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش