2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممکنه کاذب باشه ؟دو روز به موعدم مونده فک کنم. هرکی تاپیکمو میبینه خواهش میکنم دعام کنه

خط به این پررنگی مگه میشه کاذب باشه زمانی کاذب میشه که آمپول یا قرص خاصی مصرف کنی که اونم احتمالش کمه

خدایا مهر کسانی رو که قسمتمون نیستن به دلمون ننداز

ای جانم مبارکه 😍😍😍😍 


یاد  مثبت شدن بی بی خودم بعد شیش سال انتظار افتادم واقعا چه حس خوبی  داره انگار همین دیروز بود  منم چند هفته دیگه نی نی بدنیا میاد 

ان شاءالله صحیح وسالم  بچه هامون بغل کنیم



مدرس قنادی به صورت آنلاین هستم 🌺پسرم ودخترم  وهمسرم تنها سرمایه های زندگیم هستن  بدست آوردن هر کدومشون معجزه ای بود در زندگیم..منتظر بدنیا اومدن دختر عزیزم هستم 
مبارکه به سلامتی بغل بگیری الان که خوشحالی میشه از ته قلبت دعا کنی ۱۴ آبان که رفتم سونو صدای قلب نی ...

برات دعا کردم عزیزم با چشمای اشکی تو هم برای من دعا کن

خیلی خوشحالم برات خواهر عزیزم . انشاالله که مثبت و یه دوره بارداری عالی رو سپری کنی و نی نیت به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد عزیزه دلم

 

دعا کن منم به زودی دوتا خط ببینم . دوساله منتظرم . آنقدر بی بی چک و آزمایش منفی دیدم حالم بد میشه .


برای حفظ آبروم یه حمد می‌خونید ، خدا خیرتون بده
میشه از علائمت بگی؟ منم دو روز مونده به موعدم میترسم بی بی بزنم😥

علائمم فقط درد سینه و گاهی سرگیجه خیلی خفیف داشتم و البته حدودا هفته میش لکه بینی کم البته من چند دوره بود بین پریودام لکه بینی داشتم یا موقع تخمک گذاریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز