بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خوشگلم مبارکه.علائمت چی بود؟من یه روز عقب انداختم الان جرئت هم ندارم بی بی چک بزنم.علائم هم وسط ماه لک دیدم قهوه ای و تموم شد یه شبه.و این ماه کلا کمر درد داشتم.
سلام عزیزم مثبته مبارک دوستان بی بی چک خط T ثابته یاC من گیچ شدم
C
وقتی برای دومین بار مادر میشوی تازه به وسعت قلبت پی میبری ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دومین پرنسس مامان خوش اومدی💙 ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ پرنسسم خوش اومدی به زندگی مامان❤❤دخترم روشنی نور دوچشمان منی ❤❤بهترین هدیه از جانب یزدان منی ❤❤نمیرود از سرم نگاه زیبای تو ❤❤ تو بهترین هدیه دنیای منی ❤❤دخترای نازم مامان تا ته مرگ عاشقتونه❤️۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از این تاریخ متنفرم چون منو بی مادر کرد مادر دسته گلم جوون مرگ شد اونم فقط دو ماه بعد تولد ۳۹ سالگیش 🖤🖤دوستم اگه امضامو دیدی اگه دوست داشتی یه صلوات برام بفرست برای یه دختر یتیم دل سوخته💔💔
مهربان تر از اونی هستم که فکرشو میکنید. عاشق مهربانی و محبت کردن هستم. ❤️دختر قشنگم وقتی که به دنیا اومدی اولین چیزی که از مادرت یاد میگیری دوست داشتن و مهربانی است❤️
خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حالام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین )
مبارکه به سلامتی بغل بگیری الان که خوشحالی میشه از ته قلبت دعا کنی ۱۴ آبان که رفتم سونو صدای قلب نی نی ایمو بشنوم ممنون میشم ازت
وقتی برای دومین بار مادر میشوی تازه به وسعت قلبت پی میبری ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دومین پرنسس مامان خوش اومدی💙 ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ پرنسسم خوش اومدی به زندگی مامان❤❤دخترم روشنی نور دوچشمان منی ❤❤بهترین هدیه از جانب یزدان منی ❤❤نمیرود از سرم نگاه زیبای تو ❤❤ تو بهترین هدیه دنیای منی ❤❤دخترای نازم مامان تا ته مرگ عاشقتونه❤️۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از این تاریخ متنفرم چون منو بی مادر کرد مادر دسته گلم جوون مرگ شد اونم فقط دو ماه بعد تولد ۳۹ سالگیش 🖤🖤دوستم اگه امضامو دیدی اگه دوست داشتی یه صلوات برام بفرست برای یه دختر یتیم دل سوخته💔💔