2777
2789
عنوان

شوهرم بیاین

925 بازدید | 36 پست

دیشب خاهرشوهرم پسرش و شوهرم خونمون بودن عقدیم من داشتم حرف میزدم یخورده بحث میکردیم با شوهرم  صدام رفت بالا خاهر زادش ک هیجده سالشه همچین سر من داد زد  داداشمم ناراحت شد گف وقتی شوهرش اینجا نشسته مادرش  من اینجام شما حقی نداری دخالت کنی ناراحت شدن ولی برادرم میگ ارزشی برات قاعل نیستن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حق با برادرته  چ فوضوله

اره اصن من داشتم حرف میزدم با شوهرم همش روشو اینور انور میکرد گفتم برا جهزیه یخچال چی خریذی گف خریذم 30 میلیون 

گفتم دروغ نگو بابا  یدفه خاهرزادش گف اره اصن از سمساری خریدیم 

داداشت راست گفته...ن اینکه برات ارزشی قایل نیستن ولی خب بچه ۱۸ساله کجا داد زدن سر زندایی کجا از الان ...

اره افرین داداشمم گف اینجوری کردم ک دفعه دیگ حد خودشونو بدونن 

داداشت راست گفته...ن اینکه برات ارزشی قایل نیستن ولی خب بچه ۱۸ساله کجا داد زدن سر زندایی کجا از الان ...

شوهرم  میگ خودت باید برا خودت  احترام بیاری  رفتار کنی بهت احترام بزارن ت

پررو بوده

ولی من خودم با اینجور بحث ها با همسر، جلوی دیگران واقعا راحت نیستم و نمیتونم بپذیرم

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز