2777
2789

فلاور بمب

بچه ها میشه برام دعا کنین 😔خیلی زندگی بدی داشتم خیلی ،بهم خیانت های زیادی کرد از فامیل خودش گرفته تا هرزه های.... رفیق باز بود مشروب خور بود بچه ننه بود قهر میکرد دیگه نمیومد اختیارش خودش نداشت مادرش داشت اخلاق نداشت کلاهبردار بود آخرم با اجبار و به زور برد مهریمو بخشیدم بعد ماه بعدش دادخواست طلاق داد بی ابروم کرد همه جا مثل سگ پرتم کرد بعدم زود زن گرفت  اونم کی دوست سابقم رو😔 نمیدونم عدالت خدا کجاست مگه نمیگن اشک یتیم عرش خدا رو به لرزه در میاره، پس چرا کاری انجام نمیده چرا برام  چرا من یتیم باید این همه سختی بکشم.... الان که ورشکست شدیم زیر خط فقر رفتیم منو خانوادم داغونم فقط میخوام یه دعای خیر و خوب برام کنین یا یه صلوات بفرستین خیلی داغونم خیلی...🥺😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه بوشم مهمه عزیزم😂❤

من هیچ کدوم از اینا نداشتم ک بگم کدومش 😂😂😂


خدایی بعضیا یه عطر هایی میزنن ادم رو مست میکنه اگر عطری میشناسی اینجوری باشه بهم معرفی کن🫣😂

هرموقع کارشون لنگه میگن دلمون تنگه... 😄😏
نمیدونم اسی اینارو نداشتم و بو نکردم هیچوقت  مون پاریس بنظرتون چطوره؟ کسی داشته؟

من مون پاریس نداشتم عزیزم❤

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
من هیچ کدوم از اینا نداشتم ک بگم کدومش 😂😂😂 خدایی بعضیا یه عطر هایی میزنن ادم رو مست میکنه اگر ...

من لالیک مردونه مشکی خیلی دوسدارم🤤😂

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش