2777
2789

فلاور بمب به نظرم زیادی گرم و شیرینه البته برای فصل سرما خوبه.

یه سری هم به سایت عطرافشان بزن هم برای اینکه قیمتها دستت بیاد هم برای خوندن کامنتهای اون همه آدم عطرشناس. اینقدر با اشتیاق نت‌های یک ادکلن و احساسی که بهش دارن رو تجزیه و تحلیل میکنند که آدم ذوق میکنه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فلاور بمب به نظرم زیادی گرم و شیرینه البته برای فصل سرما خوبه. یه سری هم به سایت عطرافشان بزن هم بر ...

مرسی عزیزم😍❤

یه سوال بوی عطر و ادکلن باهم فرق میکنه؟ یعنی عطرشو بگیرم با بوی ادکلنش فرقدارع؟ 

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
مرسی عزیزم😍❤ یه سوال بوی عطر و ادکلن باهم فرق میکنه؟ یعنی عطرشو بگیرم با بوی ادکلنش فرقدارع؟ 

ادکلن هم از زیرشاخه‌های عطره، عطر به گروه‌هایی مثل پرفیوم، ادوپرفیوم، ادکلن تقسیم میشه. البته یه‌جاهایی هم به پرفیوم که غلیظ‌ترین نوعه میگن عطر. غلظت ادکلن از انواع دیگه عطرها کمتره و در نتیجه ماندگاری‌ش هم زیاد نیست. اغلب عطرهایی که ما می‌خریم به خصوص عطرهای زنانه از نوع ادوپرفیوم هستند.

ادکلن هم از زیرشاخه‌های عطره، عطر به گروه‌هایی مثل پرفیوم، ادوپرفیوم، ادکلن تقسیم میشه. البته یه‌جاه ...

مرسی عزیزم❤

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز