2777
2789
عنوان

واییییی

151 بازدید | 7 پست

الان ی پیش آزمون قلم چی دادم اعصابم بهم ریخت خیلی کمممم بود کسی میدونه حدودا تراز چن میشه

فیزیک۴۵

ریاضی۸۰

زیست ۵۳

شیمی ۷۳

کل ۶۱

خدا همیشه هست:) حد نگه دار باهمه لیاقت و دوست و دشمن به همینه:) تو قوی ترین نسخه خوودتی؛)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوبه که😕

دوست عزیز من سلام ببین قشنگم تو امپراطور کوزکونیستی که پاشا برای برگردوندن همه چیز به شرایط عادی از جونش مایه بذاره پس خودت پاشو تلاش کن هممون یه مشکلاتی داریم ولی یادت باشه که ماتوی اتاق جنی و دوازده پرنسس زندگی نمیکنیم که قرار باشه کف اتاقت شکاف بخوره یه سرزمین بیرون بیادبرای فرار از مشکلاتت!یا باهاش کنار بیا یا حلش کن اگه انیمیشن روحرو دیدی و فکر میکنی جوگاردنری وجود داره که قشنگی های دنیارو نشونت بده و متقاعدت کنه زندگیت قشنگه سخت در اشتباهی خودت باید اینو کشف کنی، تورایلی توی انیمیشن درون وبیروننیستی پس هیچ کسی برای شاد بودن تومثل بینگ بانگ خودشو به دست فراموشی نمیسپاره کلیشه ای فکرنکن ما توی لایو اکشن دیو و دلبر نیستیم با کسی ازدواج کن که توی اکثر موارد شبیه باشید! قرار نیست غول چراغ جادوی توی لایو اکشن علاءالدینیه روز بیاد و سه تا از آرزوهاتو برآورده کنه و زندگیت بهتر بشه همچنین یادت نره که توسیندرلا نیستی و هیچ پسری برای پیدا کردنت کفشتو پای کل دخترای شهر نمیکنه فقط برای اینکه باهاش ازدواج کنی از بدبختی نجات پیدا کنی همچنین سفید برفیهم نیستی که بعد از گول خوردن با بوس کردنت همه اشتباهاتت جبران بشه

چندمین باره آزمون دادی؟من گزینه دو میدادم اما اگه اوایلشه خیلیم خوبه

اگه توهم میخوای ریپلای بزنی که هوس کرانچی فلفلی کردی خواستم بگم میدونم😂نمیدونستم انقد دلتون میخواد😂😂😂🤪ممنون میشم اگه امضامو خوندی یه صلوات برای زندگیم بفرستی😘🌸،همه آدمارو دوست دارم اما کسایی که فکر میکنن خیلی عقل کل هستن واقعا ناامیدم میکنن😒 کسایی که فکر میکنن شست وشوی مغزی شدن ولی خودشون بدترن🤦‍♀️ کسایی که خودشون میان از ظلمایی که درحقشون شده میگن اما خودشون یه موجود ضعیف میبینن بهش آزار میرسونن🍂وهمونایی که شعار آزدی عقیده میدن به همه جز کسایی که باهاشون هم عقیده نباشن 🧱دیگه ادم نمیدونه چی راسته چی دروغه عاشق حیواناتم 🐶🐱🐎🐄🦌🐑🐿🐇🐓🐣🕊🐤🦢🐬🦎🐢🐠🐞لطفا لطفا لطفا به عنوان اسباب بازی از این موجودات قشنگ برای بچه های عزیزتون استفاده نکنین بخدا اونا قلب دارن احساس دارن.احساس میکنم دنیایی که داریم توش زندگی میکنیم ارزش اینو نداره که بخاطر یسری اختلاف عقیده ها که شایدم بهمون تحمیل شده باهم دعوا کنیم عوضش برای بالارفتن کیفت زندگیمون بهم کمک کنیم و تلاش کنیم😊
چندمین باره آزمون دادی؟من گزینه دو میدادم اما اگه اوایلشه خیلیم خوبه

اولین

خدا همیشه هست:) حد نگه دار باهمه لیاقت و دوست و دشمن به همینه:) تو قوی ترین نسخه خوودتی؛)
اولین

اولین بار که خیلی خوبه باید قلق تستی کار کردن دستت بیاد کم کم آزمونارو بدی دستت میاد

اگه توهم میخوای ریپلای بزنی که هوس کرانچی فلفلی کردی خواستم بگم میدونم😂نمیدونستم انقد دلتون میخواد😂😂😂🤪ممنون میشم اگه امضامو خوندی یه صلوات برای زندگیم بفرستی😘🌸،همه آدمارو دوست دارم اما کسایی که فکر میکنن خیلی عقل کل هستن واقعا ناامیدم میکنن😒 کسایی که فکر میکنن شست وشوی مغزی شدن ولی خودشون بدترن🤦‍♀️ کسایی که خودشون میان از ظلمایی که درحقشون شده میگن اما خودشون یه موجود ضعیف میبینن بهش آزار میرسونن🍂وهمونایی که شعار آزدی عقیده میدن به همه جز کسایی که باهاشون هم عقیده نباشن 🧱دیگه ادم نمیدونه چی راسته چی دروغه عاشق حیواناتم 🐶🐱🐎🐄🦌🐑🐿🐇🐓🐣🕊🐤🦢🐬🦎🐢🐠🐞لطفا لطفا لطفا به عنوان اسباب بازی از این موجودات قشنگ برای بچه های عزیزتون استفاده نکنین بخدا اونا قلب دارن احساس دارن.احساس میکنم دنیایی که داریم توش زندگی میکنیم ارزش اینو نداره که بخاطر یسری اختلاف عقیده ها که شایدم بهمون تحمیل شده باهم دعوا کنیم عوضش برای بالارفتن کیفت زندگیمون بهم کمک کنیم و تلاش کنیم😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز