2777
2789

 اگر مورد خوبی هست ازدواج کن

منم تا ۲۵ سالگی ازدواجو چرت میدیدم

ولی از یه سنی به بعد شدیدا احساس تنهایی میکنی

شدیدا احساس میکنی ک دلت میخواد مادر بشی

بچه میبینی دلت اب میشه

خانواده شاد میبینی دلت اب میشه

خیلی پشیمونم

تو سن تو بودم خواستگار خوب داشتم اما نرفتم



چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بی هدف ازدواج نکن باید بدونی هدفت از ازدواج چیه و چرا و چیکار میخوای بکنی... ازدواج بی هدف خیلیاش موفق نمیشه

همیشه گذشتن مقدمه رسیدن است!🌱💛 گذشتن از لذت های کوچک برای اهداف بزرگ...راستی رفیق بزرگی میفرماید جز آنکه دل به خدا سپرده رسم دوست داشتن نمی‌داند...🙃 راه خدا = عشق = آرامش

نکن . تو الان باید دغدغت درست و نمره دانشگاه باشه نه دردسرای ازدواج . 

من سال اول دانشگاه ازدواج کردم از روز اولش فقط زجر کشیدم همکلاسیم غصشون نمره دانشگاه بود، من غصم شوهر رفتاراش .رفتار خانواده ها . ترس خونه ماشین . آخرشم ترم سوم جدا شدم هنوزه که هنوزه دارم زجر میکشم . یه روز خوش نداشتم تو دانشگاه بین اونهمه بچه های هم سن و سال خودم که میتونستم کنارشون کیف کنم 

آره خودمم از بعضیاشون بدم میاد خیلی مریضن اما بعضیا خنثی هستن مشکلی نیست 

خنثاهاشونم دلیلی نداره اینجا باشن آخه اسم و موضوع سایت یک درصدم به اونا ربطی نداره مگه اینکه قصد تغییر جنسیت داشته باشن 🤣🤣🤣

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون سوخته

_r_m | 39 ثانیه پیش

مهد کودک پرچین

فیضا | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز