2777
2789
عنوان

حس خیانت

| مشاهده متن کامل بحث + 640 بازدید | 49 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مشخصه دنبال بهونه بوده که جدا بشه اگه درست نمیشه ازش جدا شو

حامله هم هست بدبختی

خدایا خانواده ام رو به دستان قدرتمند تو میسپارم❤️ درخواست دوستی قبول نمیکنم، لطفا مزاحم نشین🤦♀️

چقدر ادم لوس و بیخودیه حالم بهم خورد

هنوز که هنوزه نیومده خونه ،حس میکنم رفته پیش کسی پاره بهم خیانت میکنه و سر اینکه خیانت میکرده سرد شده با من اخه چه کاری که تا الان تموم نشده

هنوز که هنوزه نیومده خونه ،حس میکنم رفته پیش کسی پاره بهم خیانت میکنه و سر اینکه خیانت میکرده سرد شد ...

دیقن پشتش به جایی گرم شده میخاد تورو ول کنه 

خدایا شکرت به هزار و یک دلیل✨💜

دنبال بهونه اس.برای یه دیر جواب دادن این همه بهت تهمت زده؟؟

غرورت تمامِ توست.هرگز آن را به هیچ و پوش نفروش.از آمیختن تفاهم و نیاز و هوس و وابستگی،چیزی خلق می شود که ما نامش را گذاشته ایم‌ عشق. در زندگی ات آن را بار ها و بار ها تجربه خواهی کرد،و هر بار خواهی پنداشت که این بار تفاوت دارد،که هر بار اشتباهی بوده است،که این بار آخرین بار است...نمی گویم چیز بدی است،لازم است؛امّا غرورت را تنها برای یک بار و تنها برای یک نفر،فدایش کن... از کفرِ من تا دینِ تو راهی به جز تردید نیست...دل خوش به فانوسم نکن این جا مگر خورشید نیست؟...با حس ویرانی بیا تا بشکند دیوارِ من...چیزی نگفتن بهتر از تکرار طوطی وار من. یادمه قبل آشنایی با تو همیشه از اسمت بدم میومد....آدمی زاده دیگه با بعضی چیزا اُنس نمی گیره...روزی که دیدمت و اسمت رو پرسیدم با خودم گفتم شانس رو ببین یکی پیدا شد که دقیقا همون اسم رو داره...اما سرنوشت و تقدیر همیشه زورش بیشتر از خواسته ی دل ما آدماست...الان هر جا اون اسم رو می شنوم دیگه بدم نمیاد فقط و فقط یاد تو میفتم...یاد خودِ خودِ تو.😔😔
این آدم مشخصه دنبال بهونس اسی انگار بار اولشم نیس باهات الکی بحث میکنه پشیمونه شاید کاش رابطه برق ...

رابطه برقرار کردن به کنار....چرا آخه حامله شده دیگه!!

غرورت تمامِ توست.هرگز آن را به هیچ و پوش نفروش.از آمیختن تفاهم و نیاز و هوس و وابستگی،چیزی خلق می شود که ما نامش را گذاشته ایم‌ عشق. در زندگی ات آن را بار ها و بار ها تجربه خواهی کرد،و هر بار خواهی پنداشت که این بار تفاوت دارد،که هر بار اشتباهی بوده است،که این بار آخرین بار است...نمی گویم چیز بدی است،لازم است؛امّا غرورت را تنها برای یک بار و تنها برای یک نفر،فدایش کن... از کفرِ من تا دینِ تو راهی به جز تردید نیست...دل خوش به فانوسم نکن این جا مگر خورشید نیست؟...با حس ویرانی بیا تا بشکند دیوارِ من...چیزی نگفتن بهتر از تکرار طوطی وار من. یادمه قبل آشنایی با تو همیشه از اسمت بدم میومد....آدمی زاده دیگه با بعضی چیزا اُنس نمی گیره...روزی که دیدمت و اسمت رو پرسیدم با خودم گفتم شانس رو ببین یکی پیدا شد که دقیقا همون اسم رو داره...اما سرنوشت و تقدیر همیشه زورش بیشتر از خواسته ی دل ما آدماست...الان هر جا اون اسم رو می شنوم دیگه بدم نمیاد فقط و فقط یاد تو میفتم...یاد خودِ خودِ تو.😔😔
هنوز که هنوزه نیومده خونه ،حس میکنم رفته پیش کسی پاره بهم خیانت میکنه و سر اینکه خیانت میکرده سرد شد ...

نه خیانت نیست

این آدم زندگی و ازدواج رو شوخی گرفته بوده و حالا که تو بارداری و نزدیک ازدواجتونه، از زندگی مشترک و مسئولیت ترسیده و دنبال بهانه ست، چقدرم بچه ست و از چه راهی میخواد خلاص بشه به خیال خودش

خدایا خانواده ام رو به دستان قدرتمند تو میسپارم❤️ درخواست دوستی قبول نمیکنم، لطفا مزاحم نشین🤦♀️

اره بد موقع حامله شده😕

واقعا دوره عقد وقت بارداری نیست، حداقل باید ۳، ۴ سال از زندگی بگذره ، بعد بچه🤐

خدایا خانواده ام رو به دستان قدرتمند تو میسپارم❤️ درخواست دوستی قبول نمیکنم، لطفا مزاحم نشین🤦♀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز