2777
2789

۳۸ یا ۳۹

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤

معمولا۳۸

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من ۴۰ هفته و ۳ روز اورژانسی سزارین شدم بچم نمیخواست بیاد بیرون🤭🤭

سخته سزارین؟

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
سوال منم هست😕هم از طبيعي وحشت دارم هم از سز 

سزارین خیلی خوبه درسته بعدش درد داری ولی با شیاف و مسکن قابل تحمله طبیعی اگه بخیه بخوری بعدش خیلی مراقبت میخواد

😑 لایک نمیخوام ریپلای کن😐

سوال منم هست😕هم از طبيعي وحشت دارم هم از سز 

آره بعضی وقتا میگم اصلا توشکمم نگهش میدارم😅😂😂😂😂

چند هفته ای؟

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
يعني با توجه به چي تشخيص ميدن ٣٨ هفته باشي يا ٣٩؟ 

اولین روز آخرین پریودت و حساب کن ببین چند هفته میشی، تو آزمایش خونم که میدی بر حسب همون عدد بتا معلوم میشه چند هفته ای 

غربالگریم که بری تو سونو ان تی نشون میده که چند هفته ای و دکتر بهت میگه

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤
من روز بعد عمل که بی حسی رفت همه کارامو خودم میکردم تا این حد واسم خوب بود الان میان منو خفه میکنن🤭 ...

واي چقد خوب، واسه منم دعا كنيد لطفا وحشت دارم از زايمان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز