ninisiti400 مدیر عضویت: 1399/04/20 تعداد پست: 2316 عنوان اوتیسم | مشاهده متن کامل بحث + 994 بازدید | 96 پست کسی بچه اوتیسم اطرافش هست؟ خدایاشکرت 1401/07/11 | 02:49 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گلقرمزخوشبو عضویت: 1401/03/27 تعداد پست: 2825 nftداره،این چیه؟ زدهnt عزیزم اللن درست یادم نیست فقط میدونم تو اون مسخص برا بچه یه آب پشت گردن اندازش میزنن فقط تا دوازده هفته هم میشه تشخیص داد بعدش دیگه نمیشه
ninisiti400 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/20 تعداد پست: 2316 بله،واکنش به اسم پنجاه پنجاه بود که گفتار درمان گفته بسکه تو پنج دقیقه ده بار بیخودی صداش میکنی،بچه ... به اسمش برمیگشت قشنگ؟ الان چی برمیگزده به اسمش خدایاشکرت
پرنیان۹۵۹۸ عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 20344 هیچی نمیخوره از دوماهگی لب به شیر نمیزنه گفتن از رفلاکسه دکتر بردمش گف هنوز خوب نشده رفلاکسش نمیدونم ... وااا، چه ربطی داره. الان ۹۰ درصد بچه ها رفلاکس دارن. بچه خود منم رفلاکس داشت، دارو دادم خوب شد بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه
ninisiti400 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/20 تعداد پست: 2316 تا شش ماهگی تو چشمام نگاه نمیکرد همش تو سقف خیره میشد اوتیسم نبود دیگه درسته؟ شما فقط شک کزدن بودین الکی؟ خدایاشکرت
sami22550 عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 2793 زدهnt عزیزم اللن درست یادم نیست فقط میدونم تو اون مسخص برا بچه یه آب پشت گردن اندازش میزنن فقط ... دیدم،ntزده۱٫۹هفته سیزدهم🙄.Nftهفته نوزدهم بوده Sami2255سابق.یک عدد تعلیقی هستم🥴😅
ninisiti400 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/20 تعداد پست: 2316 دختر منم یه غذاهای خاصی رو میخوره به یه چیزایی وابستگی داره . چند وقتشه بچتون ۱۳,,ماه مشکلی که ندارن بچتون؟ خدایاشکرت
sami22550 عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 2793 به اسمش برمیگشت قشنگ؟ الان چی برمیگزده به اسمش اره بابا،قبل اینکه کلاسی ببرمش،درست شده بود،حساسیت خودمو کم کردم حل شد این مورد Sami2255سابق.یک عدد تعلیقی هستم🥴😅
ninisiti400 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/20 تعداد پست: 2316 خییییلی، شب و روزمون گریه و دعا بود. برادرم از فکر و خیال و غصه؛ به هزار تا درد افتاد. سه ماه بیمارس ... الهی بگردم خدا خودش کمک کنه واقعا سخته درک میکنم یچه اولشون بوده؟ خدایاشکرت
گلقرمزخوشبو عضویت: 1401/03/27 تعداد پست: 2825 اوتیسم نبود دیگه درسته؟ شما فقط شک کزدن بودین الکی؟ اره بابا شکر خدا سالمه الان داره میره به امید خدا سه سالهنین الانم همینطوره هنوز ولی نگاهش درست شده. قبلا مثل شما زیاد فکرو خیال میکردم حتی تو چشمام نگاه نمیکرد انگار نمیشناختم کلا
پرنیان۹۵۹۸ عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 20344 اره سن طلایی بچه همون چند سال اوله ای کاش زودتر میبرد ولی میدونی نمیتونست قبول کنه میگف شاید یکم بزر ... اره دیگه، نمیخواستن قبول کنن. داشتن طفره میرفتن از درمانش. به امید اینکه حدسشون اشتباه بوده باشه بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه
گلقرمزخوشبو عضویت: 1401/03/27 تعداد پست: 2825 دیدم،ntزده۱٫۹هفته سیزدهم🙄. Nftهفته نوزدهم بوده عالی واسه بچه منم یک و دو بود
ninisiti400 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/20 تعداد پست: 2316 زدهnt عزیزم اللن درست یادم نیست فقط میدونم تو اون مسخص برا بچه یه آب پشت گردن اندازش میزنن فقط ... عه من سیزده هفته رفته بودم ان تی یعنی درست نیست؟ خدایاشکرت
ninisiti400 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/20 تعداد پست: 2316 وااا، چه ربطی داره. الان ۹۰ درصد بچه ها رفلاکس دارن. بچه خود منم رفلاکس داشت، دارو دادم خوب شد چند وقتش بود خوب شد؟ خدایاشکرت
گلقرمزخوشبو عضویت: 1401/03/27 تعداد پست: 2825 عه من سیزده هفته رفته بودم ان تی یعنی درست نیست؟ نه خوبه ولی دوازده هفته بهتر بود یا یازده اینا
پرنیان۹۵۹۸ عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 20344 الهی بگردم خدا خودش کمک کنه واقعا سخته درک میکنم یچه اولشون بوده؟ نه گلم بچه دومشونه. ضمنا فامیلم هستن با برادرم بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه