2777
2789
عنوان

چ میکنید؟

145 بازدید | 28 پست

من دوست دارم ی کاری کنم ولی دیگ خیلی سنگ رو یخ میشم

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️

درازکشیدم 

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درازکشیدم 

من نشستمم

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
نشستم

منم

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
در حال گشت و گذار

خوش بگذره😻

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
حس انفجار دارم ولی ضعف دارم دست و پام میلرزه

چرا عزیزم؟

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
تو خونه‌ی روستا دراز کشیدم از هوا لذت میبرم

به به

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️

کوکیش برا من چاییش برا تو

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792