2777
2789
عنوان

چ میکنید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 145 بازدید | 28 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کوکیش برا من چاییش برا تو

قبوله👌🏻🥲

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
رو مبل دراز کشیدم خونه تنهام

😂نمیترسیی؟من تنهایی و خیلی دوست دارم سرشار از ارامشه

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
نمیدونم غذا خم خیلی نخوردم ولی شکمم پره انگار میخاد بترکه 😕

سردی نکردی؟

من معدم خیلی درد میکنه این چندروز روزی ی وعده غذا میخورمم 

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
تو تخت پای گوشی 

من تختم‌تصرف شده

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
زمین چمن خوابگاه  پشه پر نمیزنه همه واسه تعطیلات رفتن

دانشجویی؟

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
سردی نکردی؟ من معدم خیلی درد میکنه این چندروز روزی ی وعده غذا میخورمم 

نمیدونم یه حالیم بقول پشه😃

این امضا تقدیم میشه به آقایونی که خودشون رو جای خانم‌جا زدن انشالله یروزی یجوری حامله بشی سلطان🐸
نه اصلا منم تنهایی ارامبخشه😉😉😉😉

😻منم‌نمیترسم

.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡..................                             با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792