من دوست دارم ی کاری کنم ولی دیگ خیلی سنگ رو یخ میشم
.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡.................. با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
😂نمیترسیی؟من تنهایی و خیلی دوست دارم سرشار از ارامشه
.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡.................. با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
من معدم خیلی درد میکنه این چندروز روزی ی وعده غذا میخورمم
.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡.................. با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡.................. با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
زمین چمن خوابگاه پشه پر نمیزنه همه واسه تعطیلات رفتن
دانشجویی؟
.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡.................. با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️
.من وقتی چروک، زیر چشماتم بیوفته دوست دارم.من اونجایی که همه چیو باختی هم دوست دارم.توو اوج خوب نبودنت هم دوست دارم.اصلا من آدم دوست داشتن تو، تو روزای تنهایی و سختیتم.🤍🌸برای تویی که عاشقتم♡.................. با احترام عاشق فردی با۱۲ سال اختلاف سنی شدم🙂💞بهتره هم و قضاوت نکنیم ما رسالت قضاوت و نداریم رفیق هروقت مشکل داشتید میتونید بگید براتون یاسین بخونم❤️