2789
عنوان

خسته شدم😞💔

151 بازدید | 29 پست

دیگه خسته شدم دیگه بریدمممم

حس یه ادمه بی‌ارزش رو دارممم حس یه بازنده رو دارم بخدا دلم میخاد بمیرم


چرا من انقد بی‌عرضم اخه

بخدا دارم اتیش میگیرم چرا همه دارن پیشرفت میکنن من نه

چرا یکار درستو حسابی نیس که من انجام بدمممم

چرااا من هیچیییی تو این زندگی نشدم اخه😞😞


خسته شدم از اینکه همش مامانم بقیه رو مثال زد ببین دختر فلانی چجوریه/ببین انیکارو کرده ببین چقد پیشرفت کرده ببین سرکار میره


من چی من نشستم تو خونه مثلا سرم تو کتاب بود که درس بخونمم

اونا ک درس نخوندن شدن پولدار و صاحب شغل من هنووووو دارمممم عین خر میخونممم

میگن از امید گفتن تو این روزا مثل گول زدن میمونه!«اما تو امید بده شاید یکی گول خورد خندید.»بخاطرش بخشید.بخاطرش ادامه داد. بخاطرش تلاش کرد.این رخت سیاه نا امیدی رو از تنش درآورد.ذهنش رو آب و جارو کرد. روزگار نفس کشید.دنیا جای قشنگ‌تری شد.تو کار خودت رو بکن. تو خوب باش. تو امید بده 🤍•ᴗ•                     
سر اونایی که درس خوندن کلاه رفت.همین

اره😞💔دیگه نمیکشم کم اوردم😞😞

میگن از امید گفتن تو این روزا مثل گول زدن میمونه!«اما تو امید بده شاید یکی گول خورد خندید.»بخاطرش بخشید.بخاطرش ادامه داد. بخاطرش تلاش کرد.این رخت سیاه نا امیدی رو از تنش درآورد.ذهنش رو آب و جارو کرد. روزگار نفس کشید.دنیا جای قشنگ‌تری شد.تو کار خودت رو بکن. تو خوب باش. تو امید بده 🤍•ᴗ•                     

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا😭😭😭😭😭

یه عمر عین خر خوندم تیزهوشان قبول شو نمونه قبول شو

مدارس سخت گیر ازمون پشت ازمون

چی شد الان؟با یه کنکور همه اش رفت به فنا

کاش میرفتم دنبال علاقم

کاش😭😭😭😭

در عوض هنوز کم سنی برات دیر نیس.من چی ک ۲۲ سالمه ک ۴بار کنکور دادم و آخرم هیجی ب هیجی.دوستام معلم شد ...

منم 19 سالمه دوستام همه سرکارن 

یا دارن دوره‌های مختلف شرکت میکنن برن سرکار یا نامزد دارن


منم رفتم دانشگاه شهریه‌وخرجم با بابامه 

همه هم سرکوفت میزنن بهم که اره فلانی دیدی اینجوره فلانی اونجوره تو هیچی نیستی

دیگ دارم به مرگ فکر میکنم فقط

میگن از امید گفتن تو این روزا مثل گول زدن میمونه!«اما تو امید بده شاید یکی گول خورد خندید.»بخاطرش بخشید.بخاطرش ادامه داد. بخاطرش تلاش کرد.این رخت سیاه نا امیدی رو از تنش درآورد.ذهنش رو آب و جارو کرد. روزگار نفس کشید.دنیا جای قشنگ‌تری شد.تو کار خودت رو بکن. تو خوب باش. تو امید بده 🤍•ᴗ•                     
دقیقا😭😭😭😭😭 یه عمر عین خر خوندم تیزهوشان قبول شو نمونه قبول شو مدارس سخت گیر ازمون پشت ازمون ...

هعی حالا خوبه تو به یچیزی علاقه داری من چی من اصن نمیدونم چیکار کنممممم

میگن از امید گفتن تو این روزا مثل گول زدن میمونه!«اما تو امید بده شاید یکی گول خورد خندید.»بخاطرش بخشید.بخاطرش ادامه داد. بخاطرش تلاش کرد.این رخت سیاه نا امیدی رو از تنش درآورد.ذهنش رو آب و جارو کرد. روزگار نفس کشید.دنیا جای قشنگ‌تری شد.تو کار خودت رو بکن. تو خوب باش. تو امید بده 🤍•ᴗ•                     
چند سالته چی داری می خونی منم وضعیتم تقریبا مثل تو

دارم میرم تو بیست سالگی

حقوق میخونم😔

میگن از امید گفتن تو این روزا مثل گول زدن میمونه!«اما تو امید بده شاید یکی گول خورد خندید.»بخاطرش بخشید.بخاطرش ادامه داد. بخاطرش تلاش کرد.این رخت سیاه نا امیدی رو از تنش درآورد.ذهنش رو آب و جارو کرد. روزگار نفس کشید.دنیا جای قشنگ‌تری شد.تو کار خودت رو بکن. تو خوب باش. تو امید بده 🤍•ᴗ•                     
غصه نخور عزیزم توکل کن بخدا منم دنبال کارمیگردم خیلی به پول نیاز دارم 

هعی امیدوارم یه کار خیلی خوب گیرت بیاد

من ک هیچی حس میکنم خدا هم دیگ دوسم نداره

میگن از امید گفتن تو این روزا مثل گول زدن میمونه!«اما تو امید بده شاید یکی گول خورد خندید.»بخاطرش بخشید.بخاطرش ادامه داد. بخاطرش تلاش کرد.این رخت سیاه نا امیدی رو از تنش درآورد.ذهنش رو آب و جارو کرد. روزگار نفس کشید.دنیا جای قشنگ‌تری شد.تو کار خودت رو بکن. تو خوب باش. تو امید بده 🤍•ᴗ•                     
شغل اینترنتی مثل کامنت گذاری کسی سراغ نداره؟

فک نکنم چیزی باشه😔

میگن از امید گفتن تو این روزا مثل گول زدن میمونه!«اما تو امید بده شاید یکی گول خورد خندید.»بخاطرش بخشید.بخاطرش ادامه داد. بخاطرش تلاش کرد.این رخت سیاه نا امیدی رو از تنش درآورد.ذهنش رو آب و جارو کرد. روزگار نفس کشید.دنیا جای قشنگ‌تری شد.تو کار خودت رو بکن. تو خوب باش. تو امید بده 🤍•ᴗ•                     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیرون رفتن

_hsarina | 15 دقیقه پیش

نه روز

نخود_فرنگی | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792