2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گوگلم مشکل داره کلش که میشدتوتلگرام بدی 


گلم لعنتی خونه ما آنتن نمیده اینترنت هم افتصاحه خیلی کنده افتضاح برای همین خونه پدرم میرم چون نت سرعتش بیشتره چندتا یه دفعه دانلود میکنم بعد میبینم چند تا کانال تلگرامی برای فیلم معرفی میکنم این حتما دارن فیلم Exorcist

گوگلم مشکل داره کلش که میشدتوتلگرام بدی 


دختر منو به هوس انداختی دوباره این فیلمو ببینم

من ۲۵سال پیش ۱۲سالگی این فیلمو دیدم که ای کاش اونموق نمیدیدم.

این فیلم برای اون موقع ترسناک بود منم سنم پایین بود دیدم نتونستم اصلا هضمش کنم ۱ ماه تو شوک بودم چند روز اول که تو کما بودم😅

الان دارم میخندم اون نوقع خیلی حالم بد بود افتصاح ببین جرات نداشتم تو روز تو اتاق تنها باشم 

افتاب میرفت غروب که میشد حالم خراب میشد

شب که میشد میخواستم بمیرم.

ای بد بود خیلی افسردگی گرفتم سر این فیلم

۲سال طول کشید تا نرمال شدم ولی ترس شبانه ام که ریشش این فیلم بود باورت میشه تا همین ۱۰سال پیش حتی کمتر همین ۶سال پیش با من بود.

هیچ وقت جرات نگاه کردن مجددش رو نداشتم. 

تازه همین چند ماه پیش به خودم جرات دادم یتیکه های فیلم رو ببینم.

من دوبلش رو دیدم صدایی جنه که مرده دوبله کرد بود میخوام ببینم ترسناکتره یا زبان اصلیش.

چون زبان اصلیش با دستگاه صدای جن رو درست کردن ولی دوبله فارسیش با دستگاه نیست.

حالا هوس کردم با زبان اصلیش ببینم مقایسه کنم کدوم ترسناکتره.

ممنون عزیزم فداتشم عشقم


ببین گلم من الان چنگیر رو زبان اصلی دارم ظهر دان کردم میخواستم با زیر نویس ببینم بدون دوبله ایران چطوریه؟ صدای جن رو اینا چطوری درست کردن؟


کنجکاوم ببینم این ترسناکتره یا با دوبله ایران

ببین گلم من الان چنگیر رو زبان اصلی دارم ظهر دان کردم میخواستم با زیر نویس ببینم بدون دوبله ایران چط ...

فک کنم دوبله اصلیش بهترباشه منکه بادوبله اصلی دوستدارم حداقل زیرنویس باشه اصن فارسیشودوست ندارم

💔🖤
فک کنم دوبله اصلیش بهترباشه منکه بادوبله اصلی دوستدارم حداقل زیرنویس باشه اصن فارسیشودوست ندارم



نه نه اصلا اینکارو نکن من دیشب با زبان اصلیش دیدم اصلا حال نداد ببین دوبلش معجزه کرده اون دوبلور شخصیت جن زده رو واقعا عالی دوبله کرده.


بابا اون زمان فیلم رو که دوبله فارسی بود خود اونابی که فیلم رو ساخته بودن دیدن تعجب کرده بودن از دوبله عالی شخصیت دختره که جن زده شده

واقعا شاهکار کرده زبان اصلیش همینجوری خیلی عادی حرف میزنه اصلا نیست دوبله فارسی ببین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792