دختر منو به هوس انداختی دوباره این فیلمو ببینم
من ۲۵سال پیش ۱۲سالگی این فیلمو دیدم که ای کاش اونموق نمیدیدم.
این فیلم برای اون موقع ترسناک بود منم سنم پایین بود دیدم نتونستم اصلا هضمش کنم ۱ ماه تو شوک بودم چند روز اول که تو کما بودم😅
الان دارم میخندم اون نوقع خیلی حالم بد بود افتصاح ببین جرات نداشتم تو روز تو اتاق تنها باشم
افتاب میرفت غروب که میشد حالم خراب میشد
شب که میشد میخواستم بمیرم.
ای بد بود خیلی افسردگی گرفتم سر این فیلم
۲سال طول کشید تا نرمال شدم ولی ترس شبانه ام که ریشش این فیلم بود باورت میشه تا همین ۱۰سال پیش حتی کمتر همین ۶سال پیش با من بود.
هیچ وقت جرات نگاه کردن مجددش رو نداشتم.
تازه همین چند ماه پیش به خودم جرات دادم یتیکه های فیلم رو ببینم.
من دوبلش رو دیدم صدایی جنه که مرده دوبله کرد بود میخوام ببینم ترسناکتره یا زبان اصلیش.
چون زبان اصلیش با دستگاه صدای جن رو درست کردن ولی دوبله فارسیش با دستگاه نیست.
حالا هوس کردم با زبان اصلیش ببینم مقایسه کنم کدوم ترسناکتره.