برای کسی که فیلم ترسناک ندیده ترسناکه یا جالبه ولی کسی که زیاد فیلم ترسناک میبینه نه نرسناک نیست.
ببین یه ویدیو هست اگه خواستی برات میفرستم
یه ویدیوی فکر کنم ۲۰- ۲۵ دقیقاست با دوبله گر و صداپیشه جن فیلم صحبت کردن تقریبا جدید هم هست چون خیلی پیره مرده همبن ۲سال میشم فوت کرد.
مصاحبه میکنن مرده میگفت کل شخصیتهارو دوبله کرده بودن فقط مونده بودن صدای جن رو چطوری در بیارن ۱۵نفر نتونسته بودن خود امریکائیها با دستگاه صدای جن رو درست کرده بودن.
احتمالا اون زمان ایران همچین دستگاهی نداشته که نتونسته بودن صدای جن رو درست کنن حتما کشورهای پیشرفته داشتن مثل امریکا.
خلاصه میگفت یه اتاقک بود اول دوبلرها میرفتن تو اون اتاق فیلم رو میدیدن تا با کاراکترها و شخصیتهای فیلم آشنا بشن.
صدا پیشه مادر دختره موقع دیدن فیلم غش میکنه از ترس براش آب قند میارن😅😂