2777
2789

احساسه دیگه کنترل نمیشه، فقط سعی کارایی انجام بدی که سرت گرم بشه، کم کم احساستم کمرنگ‌تر میشه. 

و هنگام زاده شدن گریانیم، که چرا قدم به این وادی عظیم نابخردان گذاشته ایم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احساسه دیگه کنترل نمیشه، فقط سعی کارایی انجام بدی که سرت گرم بشه، کم کم احساستم کمرنگ‌تر میشه. 

انقد خسته ام کاری نمیتونم انجام بدم 

صبح تا بعدظهر خوبه سرکارم و یادش نیستم زیاد اما عصر و شب..

:)
مطمئن نیستم  کلا بی احساسه از وقتی همو دیدیم سراغمو نمیگیره قبلشم همین بود البته

من نمیدونم رابطه تون چطوری بوده ولی اگه به نظر خودت صدتو براش گذاشتی و اینطوریه بی خیالش باش فعلا تا ببین چیکار میکنه.رو خودت تمرکز کن 

تو سیاه زمستون با ی چمدون وسط خیابون آواره بودم جارو زدم جیبمو یه قهوه خریدم تا با گرماش دستامو گرم نگهدارم 
انقد خسته ام کاری نمیتونم انجام بدم  صبح تا بعدظهر خوبه سرکارم و یادش نیستم زیاد اما عصر و شب. ...

منم همینم، البته من کلا از تنهایی رنج میبرم، کار میکنما ولی یه وقتایی از تنهاییم رنج میبرم و هیچی حالمو خوب نمیکنه.

و هنگام زاده شدن گریانیم، که چرا قدم به این وادی عظیم نابخردان گذاشته ایم.

من نمیدونم رابطه تون چطوری بوده ولی اگه به نظر خودت صدتو براش گذاشتی و اینطوریه بی خیالش باش فعلا تا ...

میگم برات 

ی رابطه بی محبت ک اون میگه من آماده رابطه احساسی نیستم روحیم خوب نیس حالم خوب نیس قبلا شکست عشقی خورده الآنم تغییر نمیکنه و چندین بار بهم گفته من همینم فقطم دوست باشیم و چندین بار خداحافظی کردیم سر همین قضایا خودشم عذاب وجدان میگیره سرش و شخصیت ترسویی ام داره

:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز