2777
2789
در خدمتم بنده ویولن میزنم

سلام 

میگم شما در مورد ویالون سر رشته دارید؟

میدونید از وقتی شروع کنم تا چند ماه طول میکشه بتونم نت دلخواهو یاد بگیرم؟

و اینکه روزی چند ساعت وقت میگیره تو دوران مبتدی

خموش لطیف و دور گریزی، مگر خیال منیI’m so mean, I make medicine sick.”

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام  میگم شما در مورد ویالون سر رشته دارید؟ میدونید از وقتی شروع کنم تا چند ماه طول میکشه بت ...

سلام 

بله ۸ ساله ویولن کار میکنم 

تمرین زیاد میخواد شروعش خیلی پشتکار میخواد اگه نت بلد نیستید و از صفر هست حداکثر شیش ماه ولی همین یادگیری نت کلا برای شروع هر سازی روندش رو کند تر می‌کنه صدای دلخواه ویولن هم به تمرین خودتون بستگی داره خیلی طول میکشه معمولا بعد از ۵ سال دیگه میشه اونجوری قشنگ زد  روزی یک ساعت تمرین هم بس هست به نظر من بستگی به خودتون داره 

من خودم خیلی شل گرفتم بعد از ۸ سال اگر بیشتر تمرین میکردم قطعا حرفه ای تر میشدم ولی تلاش ها همیشه نتیجه میدن و من با این ساز زندگی میکنم

ویولن هم میخواین بگیرین ویولن تمرینی یا مشقی بگیرین دستساز و ویولن های مارک هم خیلی گرون هستن هم برای تمرین مناسب نیستن

سایز بندی هم داره که بزرگسال بستگی به خودتون داره بیشتر 4/4 یا همون سایز کامل که بزرگترین هست میخرن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز