2789
عنوان

بابام 😞😭

| مشاهده متن کامل بحث + 580 بازدید | 36 پست
عزیزم من درکت میکنم من مادرمو از دست دادم مادر منم بعد دو سه سال مریضی فوت شد بقیه بلدن مشیر بزنن هم ...

بله درسته من الان حاضرم هر کاری بکنم یه بار دیگه بابام و ببینم ولی دیگه نمیشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله درسته من الان حاضرم هر کاری بکنم یه بار دیگه بابام و ببینم ولی دیگه نمیشه 

دقیقا منم ولی دیگه مادرم نمیتوتم ببینم 

هی نگین قدم نورسیده مبارک😏😏😏تا حالا بیست بار اومدم تعلیق شدم 😏😏😏

خدا بهت صبر بده🖤🖤تسلیت میگم غم اخرت باشه... ان شالله همیشه تاپیک بزنی ک عروسیه و اینا.... من تا حالا عزیز از دست ندادم و امیدوارم ندم((((: چون بزرگترین ترسم از دست دادن عزیزانمه🖤((:

  Carter.intp
خدا رحمت کنه ،هنوز درک نکردم ادمایی ک عزیزی رو ازدست میدن و میان توگوشی 

عزیزدلم آدما وقتی سوگوار میشن ، نیاز جدی به حضور بقیه دارن که تسلی شون بدن . حالا چه حضوری چه غیرحضوری  لازم دارن که حضور کسی رو حس کن . فلسفه ختم یکیش به‌این خاطره

مرنج و مرنجان
خدا رحمتش کنه منم یک سالم ک بود بابام فوت شد هیچی ازش یادم نیست تنها چیزی ک دارم یه قابه عکسه  


عزیزم خیلی سخته من بابام چند روز پیش گفت من همه ی زندگیم خوب بود بجز داغی که دیدم بابایی من داغ اولاد دید خیلی سخته من دادشمو شب عروسی خواهرم از دست دادم 

خانوادت درچه حالن ، مادرت  


مامانم حالش خیلی بده میگه دیگه بی کس شدم خواهرم هم طبقه بالاشون زندگی میکرد بلاخره هر ثانیه بابام رو میدید خیلی براش سخته برای هممون سخته مامانم میگه هر چی صداش کردم دادشم هم اونجا بوده هر شب یکی پیش بابام بیدار میماند دادشمم میگه خیلی بد بود جلوت فوت عزیزترین رو ببینی 

مامانم حالش خیلی بده میگه دیگه بی کس شدم خواهرم هم طبقه بالاشون زندگی میکرد بلاخره هر ثانیه بابام رو ...

خدا بهشون صبر بده ، غم سنگینیه مخصوصا که توی  مدت کوتاهی اتفاقی افتاده . خودت دوری از بقیه

مرنج و مرنجان
خدا بهشون صبر بده ، غم سنگینیه مخصوصا که توی  مدت کوتاهی اتفاقی افتاده . خودت دوری از بقیه

نه دو سه تا کوچه فاصله داریم من پنجشنبه خوابیدم ولی دیروز  به من که نگفتن من ناراحتی قلبی دارم رفتم اونجا دیدم پارچه سیاه زدن در خونه در صورتی که گفته بودن بیا میخوای یک ببریمش دکتر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز