2789
عنوان

بابام 😞😭

| مشاهده متن کامل بحث + 580 بازدید | 36 پست
عزیزم من درکت میکنم من مادرمو از دست دادم مادر منم بعد دو سه سال مریضی فوت شد بقیه بلدن مشیر بزنن هم ...

بله درسته من الان حاضرم هر کاری بکنم یه بار دیگه بابام و ببینم ولی دیگه نمیشه 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بله درسته من الان حاضرم هر کاری بکنم یه بار دیگه بابام و ببینم ولی دیگه نمیشه 

دقیقا منم ولی دیگه مادرم نمیتوتم ببینم 

هی نگین قدم نورسیده مبارک😏😏😏تا حالا بیست بار اومدم تعلیق شدم 😏😏😏

خدا بهت صبر بده🖤🖤تسلیت میگم غم اخرت باشه... ان شالله همیشه تاپیک بزنی ک عروسیه و اینا.... من تا حالا عزیز از دست ندادم و امیدوارم ندم((((: چون بزرگترین ترسم از دست دادن عزیزانمه🖤((:

  Carter.intp
خدا رحمت کنه ،هنوز درک نکردم ادمایی ک عزیزی رو ازدست میدن و میان توگوشی 

عزیزدلم آدما وقتی سوگوار میشن ، نیاز جدی به حضور بقیه دارن که تسلی شون بدن . حالا چه حضوری چه غیرحضوری  لازم دارن که حضور کسی رو حس کن . فلسفه ختم یکیش به‌این خاطره

مرنج و مرنجان
خدا رحمتش کنه منم یک سالم ک بود بابام فوت شد هیچی ازش یادم نیست تنها چیزی ک دارم یه قابه عکسه  


عزیزم خیلی سخته من بابام چند روز پیش گفت من همه ی زندگیم خوب بود بجز داغی که دیدم بابایی من داغ اولاد دید خیلی سخته من دادشمو شب عروسی خواهرم از دست دادم 

خانوادت درچه حالن ، مادرت  


مامانم حالش خیلی بده میگه دیگه بی کس شدم خواهرم هم طبقه بالاشون زندگی میکرد بلاخره هر ثانیه بابام رو میدید خیلی براش سخته برای هممون سخته مامانم میگه هر چی صداش کردم دادشم هم اونجا بوده هر شب یکی پیش بابام بیدار میماند دادشمم میگه خیلی بد بود جلوت فوت عزیزترین رو ببینی 

مامانم حالش خیلی بده میگه دیگه بی کس شدم خواهرم هم طبقه بالاشون زندگی میکرد بلاخره هر ثانیه بابام رو ...

خدا بهشون صبر بده ، غم سنگینیه مخصوصا که توی  مدت کوتاهی اتفاقی افتاده . خودت دوری از بقیه

مرنج و مرنجان
خدا بهشون صبر بده ، غم سنگینیه مخصوصا که توی  مدت کوتاهی اتفاقی افتاده . خودت دوری از بقیه

نه دو سه تا کوچه فاصله داریم من پنجشنبه خوابیدم ولی دیروز  به من که نگفتن من ناراحتی قلبی دارم رفتم اونجا دیدم پارچه سیاه زدن در خونه در صورتی که گفته بودن بیا میخوای یک ببریمش دکتر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792