2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برا من که درد نداشت فقط وقتی شکم و فشار میدن درد میاد که اونم چند ثانیه بیشتر نیست

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤

من توعمل استرس گرفتم بی حسی بودم حالم بد شد دکتر بیهوشی هم گرفته بودم گفته بودم استرسیم امانیومد بالای سرم مجیورشدم بی حسی بزنم اخرم حالم بد شدمنو بیهوش کردن

با اینکه زایمان سخته و درد داره ولی دوست دارم این هفته های باقی مونده برام راحت و سریع بگذره و به روز زایمان برسم. این مدت همش مریض بودم یا استرس کشیدم، کرونا، سرماخوردگی، الانم اسهال و استفراغ. مریضی از یه طرف و اینکه دارو نمیتونم بخورم و استرس اینکه بچه چیزیش نشه از طرف دیگه. 

نگران نباش عزیزم درداش موقته و با دارو کنترل میشه، عوضش نی نی نازتو بغل میکنی.

خیلی التماس دعا عزیزم، دعا کن بچم سر وقت و سالم بیاد بغلم

واقعان دردش اگه آنقدرباشه خوبه

اره بابا دردی نداره، میتونی با خودت شیاف دیکلوفناک ببری مال درده، هر موقع خواستی برا اولین بار از تخت بیای پایین یکی استفاده کن انقد خوب و راحته

من با یکی که زایمان طبیعی بود تو یه اتاق بودیم، باورت میشه اون وقتی میخواست از تخت بیاد پایین بیشتر از من اذیت میشد😬

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز