2789
عنوان

شوهرم

269 بازدید | 15 پست

شوهرم قراره  چندروز بره ماموریت شهردیگه 

 

 دلم ازالان  گرفته چه کارکنم تونبودش بهم بدنگذره هرجامیرم اذبت میشم خونه ماددم مدام‌گریه میکنم وابسته امشدید الان غصه گرفتم 


   دوساله ازدواج کردیم 



واینک ۱۰۰ ها هزار تاپیک باموضوع شوهر😂😐

بی شرف بی وجدان.... دل وپای تو بسامه... الان مسم داغانم حالم توواو خراوه 😔این تیکر بارداری هم گذاشتم برای بارداری نیس تیکر رسیدن به آرزوهامه😕واس رسیدن به آرزوهام یه‌صلوات میفرستی؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند روز اول سخته بعدش عادت میکنی خونه ی مامانت که خوبه راحت نیستی اونجا؟

  من کلا بگوبهشت شوهرم نباشه جهنمه برام 

 میرم تفریح بیرون غروب خیابوناروببینم یادش می افتم  دلم میگیره 


 مامانم مسخره ام میکنه که میای اعصابمونوخوردمیکنی ازبس توخودتی وگریه و...


 خیلی   مستقل بودم مجردی الانم هستم ولی عواطفم

منم شوهرم میره ماموریت

اوایل حساس بود میگفت تنها نباید بمونی

الان دیگه عادت کردیم فقط خونه خودم راحتم

وقتی نیست درسته دلم برش تنگ میشه ولی خیلی کارهای عقب افتادم رو انحام میدم و حتی راحت دور میزنم و نگران نیستم که باید شام و نهار بپزم😂😂

خدایا دوست دارم بیام تو بغلت  
منم شوهرم میره ماموریت اوایل حساس بود میگفت تنها نباید بمونی الان دیگه عادت کردیم فقط خونه خودم را ...

از سوسک و..میترسم تابستونه بیاد بدبختم  بخاطرهمین تنهانمیمونم موقع خوابم  


ولابعدازدواج ترسو شدم مجردیم تنها میموندم

از سوسک و..میترسم تابستونه بیاد بدبختم  بخاطرهمین تنهانمیمونم موقع خوابم   ولابعدازدوا ...

به نظرم روی خودت کار کن اینجوری بیشتر اذیت میشی.

من اگه جایی باشم که سوسک و اینا باشه هرچقدر جیغ بزنم شوهرم کاری نمیکنه تا از اخر خودم مجبور میشم سوسک رو بکشم😥😁

از فرصت هات استفاده کن ... سعی کن پیشرفت کنی...مهارت کسب کن...

چندسالته؟


خدایا دوست دارم بیام تو بغلت  
الان تابستونه وگرنه اوقات تحصیل باشه بازسرم شلوغه

دقیقا اوایل من..

اشکال بهتر تابستون روزا بلنده بیشار میتونی استفاده کنی...

کتاب بخون ... کلاس برو... زبان بخون..

منم اوایل مثل تو فاز افسردگی میگرفتم همش هم مبخوابیدم

الان پشیمونم که چرا عمرم به باد رفت...🙄تا چشم بهم زدم ده سال گذشت

خدایا دوست دارم بیام تو بغلت  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لباس باشگاه

urr | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز