2777
2789
عنوان

میگه من زشتم

915 بازدید | 32 پست

سلام شبتون بخیر 

من یه دختر ۱۶ ساله هستم که یه خاله ی ۳۰ ساله دارم این خالم همش به من میگه خیلی زشتی

درحالی که خیلی زشته خودش و چاقه و مجرده ی ذره اخلاق نداره 

منم خیلی ازش ناراحت میشم هربار ولی وانمود میکنم که ناراحت نشدم 

واقعا اعتماد به نفسم دیگه اومده پایین ولی به خدا دوستام میگن خیلی خوشگلی چشام کشیدس و پوستم عالیه حتی یه دونه جوش هم ندارم چال گونه هم دارم و دماغم متوسطه 

اما نمیدونم کجام زشته قدم بلنده اندامم لاغرم

تروخدا بگید چیکار کنم مجسمه نباشید لطفاااا 🙏🙏🙏🙏 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم برای تضعیف روحیه شما این حرفو میزنن از خودت ضعف نشون نده 

هرکسی هم گفت که زشتی بگو دیدن زیبایی آدمها کار هرکسی نیست و لیاقت میخواد داشتن همچین نعمتی 

من یک مادرم، مادری بدون زایمان اما عاشق فرزندانم. حس شیرین مادریم را با هیچ لذتی تغییر نخواهم داد.     

خیلی هم خوشگلی حسادت میکنه

و هیچ آدمی زشت نیست!

خدایا ن بهم اخلاق دادی😒ن جذابیت دادی😒تو ایرانم ب دنیا اومدم😒خداوکیلی بگم خدایا شکرت! خودت خندت نمیگیره😂😐نمیگی بسه باران🤭😂انقد تیکه ننداز،هرکی اذیتم میکنه و دلمو میشکنه تو بجاش روز ب روز خوشبخت ترش میکنی 🥺اونوقت کافیه یک نفر  یک آه کوچیک از من بکشه میزنی کجم میکنی🤕خدایا چرا ب پرونده های من رسیدگی نمیکنی فداتشم 🤭
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792