بیخیال بابا چیکارش داری
چرا انقدر زورتون میاد و چشم ندارید موفقیت همو ببینید
اصلا گیریم عرضه داشته تقلب کرده
تو چرا انقد حرص میخوری و میخوای گزارش بدی
مگه تو اون یه میلیون و اندی نفر فقط اون اینجوری شده؟؟
عوض وقت گذاشتن برا پیشرفت خودتون از پیشرفت بقیه حرص نخورید لطفا!
اونوقت خدا بهترینا رو بتون میده